Gjest krevi77 Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 de skal stenge vannet i gata hvor jeg bor i kveld. betyr at jeg må tappe opp vann snart så jeg har klart til å vaske hendene i osv ikveld... men betyr det at også toalettvannet forsvinner, altså at jeg ikke kan spyle ned etter meg i kveld?? :o
aline Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 når de tar vannet, så vil det også ramme toalettet ja. det går å skylle en gang, da sisternen har fyllt seg en gang allerede. hadde jeg vært deg, så hadde jeg sørget for å ha fyllt opp godt med vann i balje/bøtte så jeg hadde nok til både å vaske meg for kvelden, vaske hender etter dobesøk, drikkevann og litt til å skylle ned i doen med. hvor lenge blir det borte da?
Gjest krevi77 Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 *grøss* og vi er tre personer her i huset, ikke kvelden for å få diaré nei! :o vannet går klokka 19 og kommer ikke tilbake før halv syv i morgen tidlig..... :/
aline Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 hehe... nei, da er det greit å ha fyllt opp godt med vann før de tar det! vi mistet vannet en hel dag uten forvarsel=uten å ha fyllt opp noe vann, det var helt pyton! og som deg tenkte jeg stille med meg selv: jeg er glad jeg ikke har omgangssyken eller noe akkurat nå!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Hvis du har badekar, er det lurt å fylle opp det så du har til dovann
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 *grøss* og vi er tre personer her i huset, ikke kvelden for å få diaré nei! :o vannet går klokka 19 og kommer ikke tilbake før halv syv i morgen tidlig..... :/ Skulle du gå tom, så har du mulighet til å dra på en bensinstasjon for å fylle opp kanner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå