AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Har nå denne mnd prøvd på å bli gravid. Er noe usikker på om vi har truffet med EL. Er nå på syklusdag 31. Mener jeg burde hatt mensen nå, og har også hatt mensensmerter i 3 dager men ikke fått noe mens. Dette er unormalt. Tok graviditetstest men den var negativ. Hvor lenge måtte dere vente før den evt var positiv? Er klar over at jeg ikke trenger å være gravid. Men det er noe som ikke stemmer. Anonymkode: 5d7a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Den var positiv dagen før jeg venter mensen alle gangene. EL, kan ha vert senere enn forventet Anonymkode: 96bb6...a8d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Det kan det absolutt være! Som sagt ikke sikker på når det har vært, men har hatt samleie jevnt. Huff er så dritt å vente sånn🙈 Anonymkode: 5d7a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Kjenner meg igjen her.. Venter på mensen som er i dag. Har hatt mye mensensmerter de siste dagene, så jeg har på en måte slått meg til ro med at den kommer.. men det som jeg føler er annerledes nå er at jeg er så øm i magen- ikke underlivet men i «midten» av magen. Kjennes ut som jeg strammer magen på en måte, men det gjør jeg jo ikke.. Har ikke tatt test enda da jeg tenker at det kan være mensen er litt sen.. Vet du hvor lang syklus du har? Og pleier den å være lik hver mnd? Anonymkode: 054b6...c67
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen her.. Venter på mensen som er i dag. Har hatt mye mensensmerter de siste dagene, så jeg har på en måte slått meg til ro med at den kommer.. men det som jeg føler er annerledes nå er at jeg er så øm i magen- ikke underlivet men i «midten» av magen. Kjennes ut som jeg strammer magen på en måte, men det gjør jeg jo ikke.. Har ikke tatt test enda da jeg tenker at det kan være mensen er litt sen.. Vet du hvor lang syklus du har? Og pleier den å være lik hver mnd? Anonymkode: 054b6...c67 Er egentlig litt usikker, men mener den har vart i 28 dager. Jeg har også ALLTID kjent når mensen kommer. Den har aldri overrasket meg, med mindre jeg har sovet. Så på disse tre dagene har nå gått med tampong i når jeg har vært på jobb og ute andre plasser fordi jeg er redd om den plutselig skulle komme, noe den ikke har. Men kan godt hente at det er kroppen min som lurer meg og at jeg nå er ''stresset'' fordi jeg nå tenker mer på graviditet og ønsker dette så inderlig. Så jeg får vell bare vente å se om den kommer snart. Anonymkode: 5d7a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er egentlig litt usikker, men mener den har vart i 28 dager. Jeg har også ALLTID kjent når mensen kommer. Den har aldri overrasket meg, med mindre jeg har sovet. Så på disse tre dagene har nå gått med tampong i når jeg har vært på jobb og ute andre plasser fordi jeg er redd om den plutselig skulle komme, noe den ikke har. Men kan godt hente at det er kroppen min som lurer meg og at jeg nå er ''stresset'' fordi jeg nå tenker mer på graviditet og ønsker dette så inderlig. Så jeg får vell bare vente å se om den kommer snart. Anonymkode: 5d7a6...3f5 Uff er som å lese om meg selv de siste dagene! Jeg og tenker og at siden jeg ønsker det veldig så stresser jeg kroppen mer.. mhm, det må man bare gjøre, men er jo en tålmodighetsprøve! Anonymkode: 054b6...c67 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff er som å lese om meg selv de siste dagene! Jeg og tenker og at siden jeg ønsker det veldig så stresser jeg kroppen mer.. mhm, det må man bare gjøre, men er jo en tålmodighetsprøve! Anonymkode: 054b6...c67 En skikkelig tålmodighetsprøve! får bare krysse fingrene å håpe på det beste xx Anonymkode: 5d7a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #8 Skrevet 25. september 2018 Det vil sies at jeg også har hatt svært lite utflod disse dagene.. Anonymkode: 5d7a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #9 Skrevet 25. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vil sies at jeg også har hatt svært lite utflod disse dagene.. Anonymkode: 5d7a6...3f5 Men hvis du tror mensen skulle vært en av disse dagene så kan du jo prøve en test til. Man kan jo få negativ den en dagen også kan det skille et døgn også er den positiv.. Anonymkode: 054b6...c67
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #10 Skrevet 25. september 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis du tror mensen skulle vært en av disse dagene så kan du jo prøve en test til. Man kan jo få negativ den en dagen også kan det skille et døgn også er den positiv.. Anonymkode: 054b6...c67 Ja mulig jeg må prøve for 3 gang.. Anonymkode: 5d7a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #11 Skrevet 25. september 2018 Hva slags prevensjon brukte du før du begynte å prøve og når sluttet du på den? Anonymkode: 77e54...a54
Kitcat Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 Sånn som du beskriver har jeg hatt masse av i perioder hvor vi har prøvd å bli gravide. Det er det mentale stresset som gjør mensen forsinket. På samme måte som den kan bli forsinket på reise osv. Hadde du vært gravid hadde det nok vært utslag på test nå. Lykke til i neste periode! Prøv å stresse ned, yoga, meditasjon, akupunktur - kan få syklusen på track igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå