Gå til innhold

Er du en som klemmer ved første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det noen ganger, ikke alltid. Er ikke en klemmeperson. Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 9eedd...5a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og en som forsøker seg på klem på første date får ikke en andre date.

Anonymkode: 87794...04e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Og en som forsøker seg på klem på første date får ikke en andre date.

Kan legge til at jeg håndhilser. Jeg avviser ikke en klem i situasjonen, men noterer meg bak øret at mannen er noe løs med klemmene sine. En fyr som klemmer kreti og pleti er ikke interessant.

Jeg er kvinne.

Skrevet

Sist jeg var på første date var det både kyssing og klemming 🤣 Er fremdeles sammen og gift etter 10 år da så kom noe godt ut av klininga 😂

Anonymkode: f33de...07d

Skrevet

Gjør det jeg føler i øyeblikket. Hvis jeg unngår klem, er det et dårlig tegn for den daten for å si det sånn.

Anonymkode: e7db0...e72

Skrevet

Jeg gir alltid klem, men av og til har jeg ikke lyst merker jeg... men da skjønner jeg at jeg burde strengt talt ikke vært på date med denne mannen til å begynne med. 

Skrevet

Hadde følt at det var veldig rart å ikke klemme daten når vi møtes. Men klemmer ikke ha det om det har vært mislykket og vi ikke kommer til å møtes igjen.

Anonymkode: 6b231...bd9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at jeg håndhilser. Jeg avviser ikke en klem i situasjonen, men noterer meg bak øret at mannen er noe løs med klemmene sine. En fyr som klemmer kreti og pleti er ikke interessant.

Jeg er kvinne.

Det er vel ikke snakk om kreti og pleti, men deg, i en date-situsjon. 

Skrevet

Er det så mange som drar på date hele tiden, altså? At man vet om man er en "klemmer" på date, eller ikke? Herlighet

Skrevet
1 minutt siden, Bæreposemedekstra skrev:

Er det så mange som drar på date hele tiden, altså? At man vet om man er en "klemmer" på date, eller ikke? Herlighet

Altså jeg tenker tilbake på de fire datene jeg har hatt siden 2007 og greier å svare på spørsmålet ut fra det. 

Du er virkelig rask til å trekke konklusjoner. Herlighet 😉

Skrevet

Kan jo ikke klemme noen uten å spøre og få samtykke først. Det er jo overgrep #MeToo.

Anonymkode: 3a6f9...167

Skrevet

Har det vært en bra og positiv date så får de klem når vi skal si hade

Anonymkode: 404ef...b2c

Skrevet

Gir som regel en klem, føler jeg ikke for det, så forstår jeg jo med en gang at kjemien ikke stemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...