Gå til innhold

Er du en som klemmer ved første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei som naturlig klemmer alle, også de jeg treffer for første gang i en dating.

Men jeg vet at det ikke føles like naturlig for alle å klemme andre første gangen de møtes.

Så er litt nysgjerrig, er du en klemmer? Hvis ikke, hvordan hilser du på daten? ( håndhilsen, bare et hei etc )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes en klem er fin hilsen jeg! Føler håndtrykk blir litt for formelt.

• Liker 5
Skrevet

Ja oftest det, har kanskje vært et par unntak, der jeg merket at det ikke var riktig, på en måte der jeg ble holdt på armlengdes avstand ved håndhilsing. Men jeg gir alltid klem i utgangspunktet. 

Anonymkode: 0fc85...49e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid gitt klem jeg!

Å gi håndtrykk gjør man i formelle settinger som jobbintervju.

Hadde jeg møtt en som avviste klemmen min tror jeg neimen ikke jeg hadde giddet å date han. Jeg vil ha en varm, omgjengelig og trygg mann. En klem signaliserer dette føler jeg. Erfaring tilsier det samme.

Skrevet

Ja

Anonymkode: 6f912...8d2

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 81708...77d

Skrevet

Helt klart. Jeg hilser med hånden på folk jeg ikke har snakket med i verken person eller tekst før, men klemmer venner og dater. En fin klem løser opp noe av usikkerheten rundt settingen, synest jeg.

• Liker 1
Skrevet

Klem er for intimt for en man treffer fysisk for første gang og oppleves fra min side som inntrengende og falsk

Anonymkode: 8cac4...2af

Skrevet

Klem er et bra triks for å få sniffe litt på han. Det er jo noe med feromoner og slikt, har jeg lest... 

Hvis jeg ikke har lyst å klemme han, så har jeg ikke lyst til noe mer med han heller, tenker jeg. 

Anonymkode: f81e4...a19

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja oftest det, har kanskje vært et par unntak, der jeg merket at det ikke var riktig, på en måte der jeg ble holdt på armlengdes avstand ved håndhilsing. Men jeg gir alltid klem i utgangspunktet. 

Anonymkode: 0fc85...49e

Snakker om en klem ikke et kyss

Anonymkode: 486dd...78a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakker om en klem ikke et kyss

Leste feil hehe

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater klemmer, og er nok en i overkant kald og negativ person. Men jeg klemmer likevel på første date! 

Anonymkode: 4befc...57d

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klem er et bra triks for å få sniffe litt på han. Det er jo noe med feromoner og slikt, har jeg lest... 

Hvis jeg ikke har lyst å klemme han, så har jeg ikke lyst til noe mer med han heller, tenker jeg. 

Anonymkode: f81e4...a19

Hehe...jeg har glemt å sniffe på de jeg har gitt en  klem ved møte.....skal jeg rekke å sniffe må nok klemmen vare litt lenger 😛

• Liker 1
Skrevet

synes det er helt innafor å gi en klem ved første date. Man viser interesse for å bli kjent med personen. 

Skrevet

Jeg tror jeg alltid har gitt klem. Mens vi sier hadet eller hvis han inviterer til en klem når vi møtes. Synes det er hyggelig ting å gjøre.

Skrevet

Defintiv. Tror det er vanlig, har aldri opplevd noen som ikke gir klem.

Anonymkode: ad4a7...5a6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Defintiv. Tror det er vanlig, har aldri opplevd noen som ikke gir klem.

Anonymkode: ad4a7...5a6

Har faktisk møtt en som ikke ga klem....var mer sånn casual hei liksom. Husker jeg syns det var rart...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...