AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Hvor ofte? Og er dere med hverandre utenom eller bare kjapp sex? Anonymkode: 9b7c9...375
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Ca. to ganger i uka. Ett treff med overnatting og én spontan her eller der 😊 Sånn i snitt. Kan ta en kaffe og henge mellom forelesninger eller ligge i senga og se serier, men noe utover det gidder vi ikke. Anonymkode: 187bc...627
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Har ikke det nå men alle tidligere FF har vi gjort vanlige kjæresteting som lage mat, spise ute, se film, overnatte noen dager i strekk om det passer, dusje sammen, gå tur med hunden osv Anonymkode: cfe67...a3b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Varierer, alt fra 1 gang i uka til hver dag. Overnatter innimellom. Henger sammen utenom også, er gode venner Anonymkode: 497c7...aac
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 2-3 ganger i uka.Vi trives veldig godt med hverandre, og møtes så ofte vi kan.. Dog har vi alltid sex når vi møtes. Anonymkode: e67eb...e45
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 Vi møttes en dag i uken. Jeg har dog avsluttet opplegget, da jeg syns det ble for kynisk at det kun var sex. Det som er beskrevet over her høres riktig koselig ut Anonymkode: af53e...35c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Treffes ca 1 gang i uken. Kun sex. Men stort sett meldinger på snap hver dag. Anonymkode: 19ffa...2fd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi møttes en dag i uken. Jeg har dog avsluttet opplegget, da jeg syns det ble for kynisk at det kun var sex. Det som er beskrevet over her høres riktig koselig ut Anonymkode: af53e...35c Egentlig ikke, da lurer man seg jo bare til å ha forholdsprivilegier uten forholdsansvar. Det kan funke greit for noen i en periode men utvikler seg som regel alltid til forvirrelse, følelser, såring og en følelse av å bli brukt, hos en av partene. Anonymkode: cfe67...a3b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 47 minutter siden, AnonymBruker said: Egentlig ikke, da lurer man seg jo bare til å ha forholdsprivilegier uten forholdsansvar. Det kan funke greit for noen i en periode men utvikler seg som regel alltid til forvirrelse, følelser, såring og en følelse av å bli brukt, hos en av partene. Anonymkode: cfe67...a3b Joda, men at man er venner ved siden er et minstekrav. Han oppførte seg som om jeg var en fremmed, bortsett fra når jeg lå naken i sengen hans. Anonymkode: af53e...35c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 Høres ut som kjærester hele gjengen her... Anonymkode: 3d09e...c26 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #11 Skrevet 24. september 2018 Hvorfor er folk så redde for å bli kjærester nå for tiden egentlig? Anonymkode: 514cf...8ae 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #12 Skrevet 24. september 2018 Folk som har regelmessig sex uten følelser, mangler kontakt med seg selv. Anonymkode: fe040...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #13 Skrevet 24. september 2018 Synes mye av dette beskrevet over her høres litt merkelig ut. Da jeg hadde en ff så vi hverandre aldri så ofte (som jeg kan huske) det kunne gå uker uten at vi engang sendte hverandre melding så fikk man en booty call og da kunne man møtes. Vi pratet jo og hang sammen, men vi gjorde aldri "kjæresteting" uten om å kline og pule. Vi fikk ikke følelser for hverandre og jeg avsluttet det hele fordi jeg hadde funnet meg en annen jeg ville innlede et forhold med. Vi har god kontakt per i dag men vi har ikke hatt sex. Ser mest på ham som en bekjent,vi ble aldri nære venner. Anonymkode: ab5a8...e98 2
Maestro Skrevet 24. september 2018 #14 Skrevet 24. september 2018 Har faktisk fått meg en 🤣Har alltid vært i forhold, så dette er nytt for meg. Vi ser film, har sex, å henger med hverandre. Er helt greit, da jeg allikevel er fri og frank.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #15 Skrevet 24. september 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes mye av dette beskrevet over her høres litt merkelig ut. Da jeg hadde en ff så vi hverandre aldri så ofte (som jeg kan huske) det kunne gå uker uten at vi engang sendte hverandre melding så fikk man en booty call og da kunne man møtes. Vi pratet jo og hang sammen, men vi gjorde aldri "kjæresteting" uten om å kline og pule. Vi fikk ikke følelser for hverandre og jeg avsluttet det hele fordi jeg hadde funnet meg en annen jeg ville innlede et forhold med. Vi har god kontakt per i dag men vi har ikke hatt sex. Ser mest på ham som en bekjent,vi ble aldri nære venner. Anonymkode: ab5a8...e98 Hvorfor er dette mindre rart? Kanskje begrunne når du skriver at det andre gjør er rart? Anonymkode: 187bc...627
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #16 Skrevet 24. september 2018 Jeg og ffen min ses kun etter stengetid på byen. Personlig skulle jeg ønske at vi hadde bedre kontakt, but then again er jeg litt mere kjæresteperson enn det han er, og hadde ikke takket nei om tilbudet skulle dukke opp. Anonymkode: 3bc17...761 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #17 Skrevet 24. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og ffen min ses kun etter stengetid på byen. Personlig skulle jeg ønske at vi hadde bedre kontakt, but then again er jeg litt mere kjæresteperson enn det han er, og hadde ikke takket nei om tilbudet skulle dukke opp. Anonymkode: 3bc17...761 Veien til mannens hjerte vinner du ikke ved å ha sex med han. Når skal kvinner begynne å forstå dette? Skaff deg mer selvrespekt! Anonymkode: fe040...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #18 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er folk så redde for å bli kjærester nå for tiden egentlig? Anonymkode: 514cf...8ae Skulle gjerne hatt det, men vanskelig å finne og savner nærkontakt og sex. Anonymkode: 9b7c9...375
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #19 Skrevet 25. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Veien til mannens hjerte vinner du ikke ved å ha sex med han. Når skal kvinner begynne å forstå dette? Skaff deg mer selvrespekt! Anonymkode: fe040...2fe Jeg har mer enn nok av selvrespekt, du snakker til feil person. Anonymkode: 3bc17...761
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #20 Skrevet 25. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som kjærester hele gjengen her... Anonymkode: 3d09e...c26 Haha, da stiller du lave krav til et kjæresteforhold må jeg si 😊 Anonymkode: 187bc...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå