Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ha det til middag i dag,siden sambo ikke er hjemme.Pleier å ha loff ved siden av men i dag har jeg ikke lyst på det.Noen tips på hva jeg kan ha?

Skrevet

Ris og/eller salat?

Pommes frites?

Skrevet

Kanskje jeg skal lage en god salat ja:)Takk for tipset

Gjest Kyllingmannen
Skrevet

Kyllingvinger natural er kjempebillig og kan være godt.

Bruke 10-15 kyllingvinger natural per person og fres dem i en panne i 3-4 minutter til de er passe brunet. Hell så godt på "Sweet chilly sauce for chicken" opp i pannen, og la kyllingvingene frese i sausen. Mens de freser koker du god ris, basmati-ris er digg og koker på 10 minutter. Lag gjerne en salat til. Sweet chilly sauce kjøper du billigst i en Asiatisk butikk (20 kroner for en stor flaske), når dette har freset sammen med kyllingvingene er sausen lik tykk som marmelade og det hele smaker kjempegodt... Skikkelig enkel snacks. Litt spicy så det er godt å drikke øl eller vann til.

Kyllingmannen

Skrevet
Kyllingvinger natural er kjempebillig og kan være godt.

Bruke 10-15 kyllingvinger natural per person og fres dem i en panne i 3-4 minutter til de er passe brunet. Hell så godt på "Sweet chilly sauce for chicken" opp i pannen, og la kyllingvingene frese i sausen. Mens de freser koker du god ris, basmati-ris er digg og koker på 10 minutter. Lag gjerne en salat til. Sweet chilly sauce kjøper du billigst i en Asiatisk butikk (20 kroner for en stor flaske), når dette har freset sammen med kyllingvingene er sausen lik tykk som marmelade og det hele smaker kjempegodt... Skikkelig enkel snacks. Litt spicy så det er godt å drikke øl eller vann til.

Kyllingmannen

Høres jo godt ut,må prøves en gang.Takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...