AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Jeg har ikke hatt venner på flere år, men stusser over hvor spontane man alltid skal være. Nesten så jeg savner den tiden hvor ikke alle skulle være tilgjengelige på messenger osv og klar for noe på kort varsel Er det en vanlig greie? At man plutselig får melding klokka 17 på en lørdag med spørsmål om man skal være med ut? Eller plutselig spørsmål om flere kan komme på besøk og så skal man lage mat osv? Gjerne i en helg det også. Jeg føler meg forferdelig sær som må ha tid på meg og forberede meg mentalt på slike ting. Trenger ikke flere dager, men gjerne litt tidligere på dagen Jeg har prøvd å si fra, men de fortsetter med det og jeg sier derfor oftere nei enn jeg hadde trengt. Bare lurte på om det var en vanlig greie. Hvis jeg spør litt før om vi skal finne på noe så får jeg ofte svar om at de ikke vet. Anonymkode: 3aff3...643
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Ja det er vanlig. Men man må jo ikke alltid si ja. Anonymkode: 0c2ec...acc 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Vanlig i min vennegjeng i alle fall. Anonymkode: 6db35...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Det er ikke vanlig i min vennegjeng. Jeg kjenner ei dame som er sånn spontan, men henne holder jeg litt på avstand fordi det blir for slitsomt. Anonymkode: a6585...1bf
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 Litt opp og ned, men synes oftest at folk er fullbooka i flere uker fremover, så man må lage avtaler lang tid i forveien, selv for små greier. Liker godt å gjøre spontane ting, men ikke hver helg. Så er lov å si nei. Anonymkode: a2e67...d8d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 TS her. Ja, jeg sier nei hvis jeg ikke har lyst eller kan, men virker som noen tar det litt personlig noen ganger. Synes det er litt rart for man kan ikke forvente at folk skal bli med på ting hver eneste gang man spør. Anonymkode: 3aff3...643
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Ja, noen ganger finner jeg ut at jeg kjeder meg og da bare må jeg spørre om noen blir med ut på kort varsel. Men vanligvis planlegger jeg et par dager i forveien om det er noe spesielt Anonymkode: e839b...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå