AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Hei! Trenger tips til kalorifattig mat, jeg trenger å gå ned ca 5 kg. Er hjemme med barn, så kan gå mye trilleturer. Hvilke kostholdsendringer kan man gjøre for å gå ned litt når man har en mellomaktiv livsstil? Blir litt mye is, cola, cashewnøtter, dadler.. Anonymkode: a088d...dd8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Knekkebrød, kokt skinke, blåbærsyltetøy (uten tilsatt sukker), cottage cheese, kylling, torsk, grønnsaker, noen frukter (bær, eple, druer, klementiner, ananas), supper av ulike slag Anonymkode: f7869...975
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Finnes nudler du kan kjøpte som innholder 0 kalorier. Frukt Den over har masse gode forslag. Du kan lage is av bær og frukt. Grønnsak juice. Smothie med både frukt og grønt. Anonymkode: 405d9...d65
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Kesam, cottage cheese, grønnsaker som snacks, supper, drikk masse te og vann for å «fylle opp» magen, men pass på at du får i deg nok kcal til å fungere normalt! Frukt inneholder fort mye kcal, sats heller på grønt. Anonymkode: 2c1a9...e65
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 Dropp is og cola og reduser inntake av dadler og cashewnøtter Anonymkode: ca63e...f08 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes nudler du kan kjøpte som innholder 0 kalorier. Frukt Den over har masse gode forslag. Du kan lage is av bær og frukt. Grønnsak juice. Smothie med både frukt og grønt. Anonymkode: 405d9...d65 De nudlene er jeg veldig interessert i! Hva heter de og hvor får man kjøpt? Anonymkode: d3cbf...0ed
_popcorn_ Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Kutt ut is og cola, og begynn gå lengre turer. Da er mye gjort. Ellers er det umulig komme med kostholdsendringer uten å vite annet enn at du spiser is og drikker cola...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 Mye grønnsaker, egg og kylling er bra for proteiner, skritteller er eit hjelpemiddel, og skriv ned hva du spiser. Personlig spiser jeg gresk yougurt når jeg vil ha no søt. Vil kuttet ut eller begrense inntaket av nøtter, høgt kalori innhold. Det gjelder snop og brus og.. Anonymkode: 485ea...529
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 Erter, bønner og linser i steden for potet/ris/pasta. Mye grønnsaker og ingen sauser/dressinger, gjør mye på kort tid. Anonymkode: db6a2...15b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 Så lenge du kommer i kaloriunderskudd, kan du strengt talt spise hva du vil. Men da må du veie maten og regne ut hvor mye du får i deg i løpet av en dag. Anonymkode: 90ace...230
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #11 Skrevet 24. september 2018 Jeg bytta ut cola med lett brus ( burde bytta med vann, meeen.. 🙈), bytta brød med knekkebrød, til middag mye rent kjøtt og masse grønnsaker og bare litt potet/ris/pasta. Kutta ut godteri, men spiste litt kake/dessert /snacks i helga. For meg var dette lette endringer i hverdagen, finn ut hva som er mulig for deg. Når du legger på litt turer så tipper jeg det blir bra. Hadde itillegg god nytte av skritteller for ekstra motivasjon og la inn alt jeg spise i Lifesum i begynnelsen for å få oversikt, da fant jeg fort ut hva som var "verdt" å spise og ikke 😜 Anonymkode: 29d95...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå