Amber Skrevet 19. august 2002 #1 Skrevet 19. august 2002 Idag var vi til legen, mannen min og jeg. hjertelyden var veldig tydelig, og vi fant den med en gang! Ble nesten overassket, både vi og legen. Er tre og en halv mnd på vei, og endelig har jeg fått litt ro! Noen flere?
Zena Skrevet 19. august 2002 #2 Skrevet 19. august 2002 Ja, er det ikke herlig!!!! Var på ultralyd i uke 14, og det var bare helt fantastisk å se barnet mitt og høre hjertelyden for aller første gang!!!! Det ble så virkelig! - 29+1 -
Gjest line Skrevet 19. august 2002 #3 Skrevet 19. august 2002 Det er en kjempe deilig følelse å høre hjertelyden første gang. Man blir liksom litt tryggere på at allt står bra til inni magen. Jeg hørte hjertelyden like tidlig som deg og den var ikke vanskelig å finne. Gled deg til ultralyden det er bare helt fantastisk å kunne se det lille nurket før det er født Nå hører vi på hjertelyden på hver kontroll, like gøy hver gang 23+0
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #4 Skrevet 21. august 2002 Hei! jeg var på Mandagen og hørte på hjertelyden til nurket mittjeg også! en helt utrolig rar følelse å høre den! tror det ikke enda jeg, jeg synes det er så fantastisk... nå har jeg helt fått baby på hjernen! og jeg digger det! Jeg lurte på en ting, jeg og samboeren min skal på ultralydundersøkelse sammen om to uker, kan man høre hjertelyden da også? eller er det bare hos jordmor som man får høre det? Hilsen meg og nurket...
Gjest Lille_ ikke logget på Skrevet 21. august 2002 #5 Skrevet 21. august 2002 På ultralyd får du både se og høre babyen! Gleder meg, vi skal dit 10 september!!
Zena Skrevet 21. august 2002 #6 Skrevet 21. august 2002 Du hører hjertelyden klarere på ultralyden, og du ser det lille hjerte slå som bare rakker'n!!!! Herlig!!!! - 29+3 -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå