Gå til innhold

Mistenker at typen liker en finger bak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med typen ca 6 mnd. Har hatt relativt "vanilla sex", ingen av oss har noen særlige kinks, men i det siste har han hintet mye om at han vil prøve å introdusere bakdøra til sexlivet vårt da. Han har ikke sagt noe rett ut, men han har hintet så pass at jeg har skjønt det i alle fall.

Så i går da vi lå i skje hvor jeg var storeskje og jeg jokket på ham fordi jeg synes det er koselig. Han kommenterte at venusberget mitt traff spot-on, skjønte jo hva han mente med det. Så virket han som han ble tent av det, fordi ikke lenge etterpå satt jeg med ham liggende på skrev, og jeg runket ham og masserte ballene samtidig (han har sagt han liker det). Jeg satt og lurte på om han egentlig håpet jeg skulle flytte hånda lenger ned mot hans bakdel, så jeg testet vannet litt og flytta hånda litt nedover mot anus for å se reaksjonen hans, og han begynte å puste mye tyngre og ble enda litt hardere. Så jeg flytta fingeren ned dit og begynte bare å massere rundt åpningen, jeg stakk ingenting inn. Det tok søren meg ikke lang tid før det gikk for ham. 

Han er ikke veldig pratsom, og han er i tillegg veldig typisk mann på mange måter så jeg tror helt ærlig han ikke tør helt å si han liker det. Vi snakket i alle fall ikke om det, men han var utrolig kjærlig etterpå, sa en million ganger minst at han var glad i meg så jeg tror han var ganske happy. 

Det må nevnes at jeg aldri, aldri ville gjort noe slik med mindre jeg hadde vært ordentlig sikker på at partneren ville det! Her har han hintet i lang tid og generelt blitt veldig hard hver gang det har kommet opp som tema.

Uansett da, jeg ligger her nå og tenker at vi burde prate om det men når jeg forsøker å gå inn på temaet så viker han litt unna. Mistenker han ikke vil prate om det, bare la det skje liksom. Kanskje han er redd for at det blir en greie hvis han først sier høyt at han liker det. Kanskje han tror jeg drar frem strap-on neste gang straks han sier han liker anal stimuli. Ikke vet jeg

Bør jeg presse hardere på å få pratet ordentlig om det? Hva synes dere? Det siste jeg vil gjøre er å gjøre noe han er ukomfortabel med

Anonymkode: 4868e...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han neste gang dere er i samme situasjon, det er sikkert lettere for han å si ja om han er "i modus". 

Anonymkode: a5801...a28

• Liker 5
Skrevet

Ikke gjør noe før dere har pratet i alle fall, slik at han gå på do og vaske seg etterpå. 

Jeg spurte typen min rett ut jeg. Men nå er det jeg som tenner på dette og som har erfaring. 

Husk masse glidemiddel og klipp neglene dine. Vær kjempeforsiktig til å begynne med. 

Men bare snakk med han. Han blir sikkert glad :)

Anonymkode: 45ab9...97f

Skrevet

Ikke store greia det her, er det ikke bare å spørre? 😅

Anonymkode: 439f1...def

• Liker 1
Skrevet

Bare spør om du kan prøve noe ut på ham, og at han må si fra om han liker det eller ikke.

Hvis du har vært mottaker av analsex selv, kan du jo bruke den erfaringa med ham.

Her gikk fra gradvis fra finring og slikking rundt hans anus, til finger bak, til at vi iblant bruker leketøy på ham. Han kan få veldig intense orgasmer på den måten, og jeg er glad at han turde å prøve. Jeg synes jo han er kjempedeiling når han blir så tent, så det er veldig fint for meg også :) 

Anonymkode: 7c0ea...894

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)

Hvis en mann liker noe, og syns det er litt flaut å like det, så er kanskje ikke den beste løsningen å "snakke om det". Da er det gjerne bedre å bare teste det ut når stemningen er rett. En annen ting med oss menn er at vi tåler at noe er ukomfortabelt. Det er ikke sånn at vi må melde oss inn i en støttegruppe fordi vi opplevde 10 sekunder med ukomfortabelhet. Så mitt tips er: Kjør på, og se hvordan han reagerer.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Masse glid og gjerne en analkrem eller vanlig håndkrem med litt fett i (rompa blir fort sår)

Husk at det er veldig godt å stimulere prostata samtidig (innenfra, men man skal visstnok kunne stimulere den utenfra også). 

Som med all sex, hold det lett og lekent, kyss ham innimellom, si at han er deilig. 

Og ja, gjerne prøv strap-on hvis du ønsker det. Løsbart tviler jeg på at han synes er sexy, men det kan være at det lønner seg å finne ballansen mellom å skru seg inn og gønne på, hvis du skal ta ham bakfra eller forfra. Kjæesten min liker også å sette seg oppå meg når jeg har på strap-en, for da styret han det selv, og kan gli ned på dildoen. Det er også fint fordi da kan jeg runke ham samtidig. 

Anonymkode: 7c0ea...894

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger. Tråden flyttes også over til Seksualitet-rommet. 

Edit: også ryddet for innhold som siterer slettet innlegg. 

Perelandra, mod

Endret av Perelandra
Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: 96fab...3d9

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode råd, dere! Nå er det ikke sånn at han ikke direkte tør å prate om det, men kanskje vi pratet litt for tidlig om det? Kanskje det er bedre hvis han får samlet seg noen tanker, og så heller ta det opp og spørre hva han synes om det når han er mer in-the-mood, som noen av dere foreslår? 

Anonymkode: 4868e...52e

Skrevet

Her er det bare å legge litt press på situasjonen (fingeren), så finner du fort ut av det.. 

• Liker 1
Skrevet

Spør om han er gira på å leite etter g-punktet eller om det holder som sist... 

jeg er selv som ham - og endte opp med å svare at hun kunne lete litt 👍

Anonymkode: cccd8...1bf

• Liker 1
Skrevet

Fortell at du har lyst å lete etter g punktet hans neste gang dere er skikkelig kåte. Det er sikkert ok :) 

Anonymkode: 1a174...6a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville spurt han helt random, ikke i seksuell sammenheng "Du, jeg har lest litt om sånn prostata massasje og prostata orgasme, har du hatt det før eller? :) skal vi prøve det en dag? :)" (om du selv er komfortabel med å stikke en finger der da)

Anonymkode: 6686f...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...