Gå til innhold

Noen som vet dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over 35 år og har kun klart å spare 4000,- på BSU- kontoen min opp i gjennom årene..Det er jo ingenting. Nå ønsker jeg å ta pengene ut og betale noe gjeld med disse.

Hva vil konsekvensene bli i forhold til å betale tilbake på skatten? Det kan vel ikke være mange kronene? Noen som vet?

Anonymkode: 66df9...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.skatteetaten.no/satser/fradrag-for-boligsparing-for-ungdom-bsu/

Skattefradraget har vært 20% på innskuddet; hvis du tar ut hele beløpet - uten å bruke det til bolig - så må du tilbakebetale fradraget via skatteseddelen for inneværende år.

PS: En intetsigende tittel som dette vil nødvendigvis få mindre respons enn en overskrift som faktisk forklarer hva tråden handler om. Se for øvrig også forumets regler for trådtitler:

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter!

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...