AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Mye klaging på dårlige arbeidsplasser her, jeg lurer på hva du synes gjør din arbeidsplass til et bra sted å være? Selv jobber jeg i en bedrift jeg synes er utrolig bra og er litt nysgjerrig på om det finnes flere der ute/hva dere setter pris på. Jeg kan nevne: - Flat struktur, alles meninger er viktige, blir tatt på alvor og alles idéer blir diskutert. Sjefen er like god på å be om og motta kritikk som absolutt alle andre i selskapet. - STOR tillit, vi fører ikke timer, sykedager, sykt barn-dager o.l., de stoler på at vi til enhver tid gjør så godt vi kan og ikke utnytter tilliten. - Endel goder som massasje, lunsjer, personlig trener og fysioterapi. - Vi har ledere, men de er egentlig bare der for å tilrettelegge for oss, det er ingen "sjefsavgjørelser" som blir tatt - Mulighet for å stige i "gradene", de som vil ha ansvar og gjør jobben sin godt får muligheten til å utvikle seg videre - Lite "prosesser", vi fjerner alle mellomleddene og møtene for å få jobben gjort i stede, det fungerer veldig bra Hva er bra på din arbeidsplass? Anonymkode: bfb6b...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Stor tillitt lenger ferie sentral plassering mye gratis kurs jobbturer i ny og ne Ikke så alt for høyt arbeidspress Anonymkode: 25138...584
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye klaging på dårlige arbeidsplasser her, jeg lurer på hva du synes gjør din arbeidsplass til et bra sted å være? Selv jobber jeg i en bedrift jeg synes er utrolig bra og er litt nysgjerrig på om det finnes flere der ute/hva dere setter pris på. Jeg kan nevne: - Flat struktur, alles meninger er viktige, blir tatt på alvor og alles idéer blir diskutert. Sjefen er like god på å be om og motta kritikk som absolutt alle andre i selskapet. - STOR tillit, vi fører ikke timer, sykedager, sykt barn-dager o.l., de stoler på at vi til enhver tid gjør så godt vi kan og ikke utnytter tilliten. - Endel goder som massasje, lunsjer, personlig trener og fysioterapi. - Vi har ledere, men de er egentlig bare der for å tilrettelegge for oss, det er ingen "sjefsavgjørelser" som blir tatt - Mulighet for å stige i "gradene", de som vil ha ansvar og gjør jobben sin godt får muligheten til å utvikle seg videre - Lite "prosesser", vi fjerner alle mellomleddene og møtene for å få jobben gjort i stede, det fungerer veldig bra Hva er bra på din arbeidsplass? Anonymkode: bfb6b...6e2 Vi har ingen av de tingene du nevner, kanskje derfor stor misnøye. Men har flere gode kolleger og grei arbeidstid. Anonymkode: 73132...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Det høres ut som et drømmer Eidsten, TS! Jeg jobber i staten, og de positive tingene begynner å bli få. Statens Pensjonskasse, trygg jobb (men ikke etter de blåblå herjer..), lønna kommer når den skal. Ellers er ting tungrodd, ledere er rekruttert fra eget mannskap og har som regel ingen ledererfaring eller kunnskap, folka som er her har vært her en mannsalder og er drittlei. Så jeg er på vei bort. Anonymkode: ade9d...400 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 Drømmen Eidsten = drømmearbeidsstedet. Anonymkode: ade9d...400
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 På jobben min er det et veldig godt arbeidsmiljø. Alle kommer godt over ens. Og er forsåvidt ganske jevnaldrende. Kunne ikke bedt om noe bedre. Også er det innefor et fagområde som også er veldig bra så...<3 Anonymkode: 0f14a...9b8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Det beste med arbeidsplassen min er arbeidsmiljøet. Anonymkode: a5d13...38a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 Internasjonalt arbeidsmiljø med mange hyggelige og snille folk. Det er ikke 'en kjedelig dag. Anonymkode: 448a5...196
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 Godt arbeidsmiljø, Ok lønn, mye fleksibilitet, gunstig arbeidstid Anonymkode: b56c1...231
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #11 Skrevet 28. september 2018 Fleksible arbeidstider, god tillit til leder (også har leder god tillit til meg), tar oss så mye jobb/ansvar som vi hver enkelt klarer/vil. Godt miljø hvor vi er seriøse og saklige når vi må, men kan fleipe og snakke løst ellers. Gode muligheter for å stige i «gradene» om man går inn for det. Også har vi solarium som vi får bruke fritt 😊 Har jobbet her fast nå i noen måneder og stortrives. Helt merkelig følelse å faktisk glede seg til jobb, har lyst til å stå opp om morgenen og går gjerne litt ekstra uten å skrive overtid. Anonymkode: cc539...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå