IsaLuna Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Kan du forklare hvordan en spontanabort foregår? Dersom den kommer omtrent samtidig med mensen, to-tre uker etter EL. Er det da noen tvil om det er mensen som kommer eller om det er en SA?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Jeg har hatt to tidlige SA, uke 4 +5 og 5+0. Eneste grunnen til at jeg visste det var SA var at jeg ikke fikk mensen til forventet tid og hadde fått positiv test. Men jeg hadde brunlig spotting, så skjønte vel at det kom til å gå galt. Ellers har blødningen forløpt helt likt som en vanlig mens, så den alene kunne ikke sagt meg at det var SA og ikke mens. Anonymkode: 4cf75...654
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Første som var rett rundt mensen. Så kom mensen aldri men jeg fikk negativ test. Begynte å blø, men følte meg rar i bekkenet så tok en test til som var positiv. Ble henvist til ultralyd og der så de ingenting og så at det var nok en spontanabort. Etter et par dager fikk jeg en kraftig mensen. Andre gang som var 5+5. Begynte jeg å spotte en uke før. Fikk så kraftig blødning og etter hvert smerter. Anonymkode: 7132e...065
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Jeg mistet allerede før uke 4. Det var en absurd graviditet. Merket fort at dette går ikke. Det startet med spotting og menssmerter 9 dpo. Så fulgte intense smerter i overkroppen og menssmerter uten blod. Så ble jeg gravidkvalm og følte meg så gravid at jeg ikke kunne sove på magen. Vips forsvant alle symptomer og blodet begynte renne. Blødde 12 dager! Hadde positiv test i ca 1 uke. Anonymkode: 450a8...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå