Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet en nær person på fredag, og tok egenmelding på fredag (jobber natt). Når jeg ringte å sa ifra til min nærmeste leder forklarte jeg hva som hadde skjedd. Lørdag kveld kom jeg på jobb, og ALLE visste om det. Det var variabelt hvor de hadde hørt det fra.. En av disse personene hadde lest om det i en mail. Jeg dro på jobb på lørdag fordi jeg følte jeg ikke fikk noe ut av å sitte alene hjemme og tenke, som natta før. Jeg ble veldig lei meg når jeg under hele vakten fikk kondolanser (skjønner at folk bryr seg og det er hyggelig..), men det var ikke det jeg forventet eller ville oppnå når jeg bestemte meg for å dra på jobb, tanken var motsatt. Hvor går grensa på hva ledere kan informere Gud og hvermann om? 

Anonymkode: 1149d...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dødsfall er greit å informere om, det er uansett offentlig informasjon. Sykdom av privat karakter er ikke greit å informere om uten at den som er syk har gitt beskjed om det selv. 

Anonymkode: 48a1e...cdc

Skrevet

Her har sjefen gått over streken. Sjefen har taushetsplikt ang egenmeldinger, uansett om det er sykdom etc. Ville sagt klart i fra til sjefen at det h*n gjorde er uakseptabelt og meldt fra til HR

Anonymkode: 2b21d...9b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...