Gå til innhold

Spennende sexliv, kjedelig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med en fyr i 7 mnd nå. Utrolig tiltrukket av han og han av meg, jeg vil si vi har svært god seksuell kjemi. Vi teaser hverandre mye. Bor ikke sammen, så det blir mye dirty meldinger og ulike "leker"/ting vi gjør for hverandre/utfordringer og sånn. Bygger opp spenning til hver gang vi møtes. Jeg tenker mye mer på sex enn jeg vanligvis gjør og begjærer han faktisk skikkelig.

Men. Når vi møtes er det vilt og rått, men liksom ikke godt. Jeg vet ikke hva det er, men selvom det er deilig å endelig ha han funker det liksom ikke med selve penetreringen. Han er perfekt stor, så det er ikke problemet. Det er vanskelig å sette fingeren på, men det er noe med rytme og teknikk som gjør at jeg fra første stund har visst innerst inne at det her vil aldri gjøre det for meg. Bedre med meg på topp, men han følger liksom ikke mine bevegelser som menn vanligvis gjør og selv ikke det har jeg fått noe særlig ut av.

Problemet: Blir jeg å ødelegge all den fine seksuelle leken og spenningen vi driver med utenom senga, hvis jeg ymter frempå om hva som kunne ha vært bedre?

Anonymkode: 0a3ee...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er et samarbeid så det er viktig å si ifra om du mener noe kunne vært bedre.

Anonymkode: f8151...ecd

• Liker 3
Skrevet

Men i alle dager da kvinne! Hvis du mener at han ikke følger en rytme som du vil han skal følge så snakk med han da vel! Si "når jeg sitter på topp liker jeg at du støter imot" feks, eller hva enn du vil og liker. Det er virkelig ikke så vanskelig :P

Anonymkode: 10703...fa9

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår akkurat hva du mener. Var slik her i starten også. Han var for brå inn, og for hastig. Jeg følte meg mer ristet enn knullet, for å være ærlig, og det ga meg heller lite. 

Jeg ordla meg aldri med at det kunne være bedre. Jeg klemte bena sammen og sa at jeg tente veldig på at han trengte langsomt inn, og når han kjørte på for kjapt sa jeg "Rolig, vi har det ikke travelt, la meg henge med her!" Ikke anklagene, men flørtende. 

Han lærte å følge kroppen min. Lærte å finne en rytme vi begge har nytelse av. Utover i samleiet kan han gjerne kjøre på hastigere, men nå roer han selv ned innimellom for å forsikre seg om at jeg nyter og henger med. Han ønsker jo at jeg også skal nyte det. 

Ja, man må gi instrukser når det ikke fungerer, men gi det på en fin måte. Rettlede istedenfor å kritisere. 

Nå er han den perfekte elsker. :)

Anonymkode: 3ae5f...899

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår akkurat hva du mener. Var slik her i starten også. Han var for brå inn, og for hastig. Jeg følte meg mer ristet enn knullet, for å være ærlig, og det ga meg heller lite. 

Jeg ordla meg aldri med at det kunne være bedre. Jeg klemte bena sammen og sa at jeg tente veldig på at han trengte langsomt inn, og når han kjørte på for kjapt sa jeg "Rolig, vi har det ikke travelt, la meg henge med her!" Ikke anklagene, men flørtende. 

Han lærte å følge kroppen min. Lærte å finne en rytme vi begge har nytelse av. Utover i samleiet kan han gjerne kjøre på hastigere, men nå roer han selv ned innimellom for å forsikre seg om at jeg nyter og henger med. Han ønsker jo at jeg også skal nyte det. 

Ja, man må gi instrukser når det ikke fungerer, men gi det på en fin måte. Rettlede istedenfor å kritisere. 

Nå er han den perfekte elsker. :)

Anonymkode: 3ae5f...899

Takk for bra svar! Gode tips her. Jeg er redd for at å si fra ødelegger den gode kjemien vi har og selvtilliten han helt tydelig har mye av (som er bra!). Det er rart for det er GØY og vilt å ha sex med han, men bare ikke fysisk godt med penetreringen. Beste og kjedeligste sexen jeg har hatt på samme tid. Så da er det jo endel av det jeg ikke vil risikere ved å si fra på en negativ måte.

TS

Anonymkode: 0a3ee...908

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...