Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvis snuppa bare har drukket opp halve blandingen og resten fortsatt er i pakka, kan jeg spare den i kjøleskapet, eller skal jeg kaste den? Hvis den kan spares, hva er best; å la den stå i selve pakka, eller helle den over på flaske (da får man jo iallefall lukket den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 17. mars 2005 #2 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er mulig jeg leste litt fort her nå, men jeg forstod ikke helt hva du mente. Da mine fikk MME og de ikke drakk/spiste opp, alt satte vi flaska i kjøleskapet til neste måltid. Men ikke over natten, den er jo varmet opp. Hvis det var rester på kvelden tømte vi ut. V foretrakk og lage nye flasker, så vi var sikre på at det ikke ble gjort noe galt. Det blir dyrere, men for oss spilte det ingen rolle. Hvis du tenker på disse ferdig kartongene, så hadde jeg gjort det samme. Vet ikke om du fikk riktig svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Del Skrevet 17. mars 2005 ja, jeg skrev kanskje litt utydelig. Jeg mener disse ferdigbalandede pakkene du kan få kjøpt i butikken. Jeg sparer aldri på melk til neste måltid, dersom det er noe igjen i flasken, det tømmer jeg ut. Men dersom jeg feks tømmer halve ferdigblandingen opp i en flaske og gir jenta mi det, hva med resten som er igjen i den pakken, kan jeg spare på resten av denne eller må jeg kaste den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 17. mars 2005 #4 Del Skrevet 17. mars 2005 Så lenge den ikke har vært varmet opp kan du lagre den, men i en tett flaske. Mener jeg, og gjør jeg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 17. mars 2005 #5 Del Skrevet 17. mars 2005 ja, jeg skrev kanskje litt utydelig. Jeg mener disse ferdigbalandede pakkene du kan få kjøpt i butikken. Jeg sparer aldri på melk til neste måltid, dersom det er noe igjen i flasken, det tømmer jeg ut. Men dersom jeg feks tømmer halve ferdigblandingen opp i en flaske og gir jenta mi det, hva med resten som er igjen i den pakken, kan jeg spare på resten av denne eller må jeg kaste den? "Da skjønner jeg" Tarzan og Jane ved første møte.... Den kan du ta vare på. Misforstod hele greia jeg. Bare et lite tips. i sommer var vi i Spania, et par uker, jeg hadde sluttet og amme og måtte gi MME. Kunne ikke pakke med for hele ferien, og en venninne av meg som bor der, sa at man fikk kjøpt det der nede. Flere ganger måtte vi tømme ut , pga sur MME. Helt til vi oppdaget at kjøleskapet ikke var kaldt nok i 42 varmegrader. Så der lærte vi noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå