Gå til innhold

Menn: Kan du bli hard av å gi ei dame en klem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks en hadeklem etter første date med ei jente du synes var skikkelig fin? Kan du trekke henne ekstra hardt inntil deg for å kjenne puppene hennes mot brystet? 

Anonymkode: 3379b...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feks en hadeklem etter første date med ei jente du synes var skikkelig fin? Kan du trekke henne ekstra hardt inntil deg for å kjenne puppene hennes mot brystet? 

Ja selvfølgelig.

Skrevet

Jeg er kvinne og ga for noen mnd siden en klem til han jeg liker. Ble så stressa, redd for å klemme han for hardt og sånn. Jeg vet ikke hvor hardt en mann kan klemme for å føle deg, brukte jakke og. Men jeg kan stille meg litt ekstra inntil for å kjenne kroppen i hvertfall. 

Anonymkode: 5ebaf...6e5

Skrevet

Jeg blir stort sett hard av å gi dama mi en klem. Blir som regel ikke det av andre damer, men blir det av henne. Å gi henne en god klem, kjenne kroppen hennes inntil min, kjenne lukten av henne 😛 Blir veldig fort hard da. Kan ikke huske å ha blitt det av en «random» dame, nei. 

Anonymkode: f6056...f9c

• Liker 4
Skrevet

Kan dere menn bli harde av å bare klemme helt vanlig også? Altså en helt vanlig klem uten å klemme ekstra inntil?

Anonymkode: 2e3b7...30b

Skrevet
16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja selvfølgelig.

11 minutter siden, zaco skrev:

Søtt spørsmål, svaret er ja.

Hihi, ja til begge deler? 

Da jeg og daten skilte lag etter første date merket jeg at han klemte meg hardere enn "heiklemmen". Puppene mine ble skikkelig skvist, jeg følte på det, men lurer på om han egentlig likte det... 

Skrevet

Kan bli det hvis noen holder klemmen lenge og kroppene våre er tett inntil hverandre.... kan bare konstantere at det må dreie seg om hormoner ettersom det bare skjer sånn uten videre. 

Måjo også være noen jeg er tiltrukket av. 

Anonymkode: 3fbe5...0ee

Skrevet

Kan bli hard bare av tanken på å gi ei kjærring en klem,

kan dermed selvfølgelig også bli hard av å gi det .. :yvonne:

Skrevet

En ordentlig klem i en date-setting: Såklart. En kjapp "det var lenge siden"-klem med en random: Såklart ikke. 

Anonymkode: 43827...a90

• Liker 1
Skrevet

Ja, men spørs hvem det er såklart 

Anonymkode: 4eb82...332

Skrevet

Det kan skje, og det har hendt, men da er det en jeg liker godt og synes er attraktiv, og klemmen er over før vedkommende merker det. 

Skrevet
53 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det kan skje, og det har hendt, men da er det en jeg liker godt og synes er attraktiv, og klemmen er over før vedkommende merker det. 

Også etter et første møte ? 

Skrevet

Menn KAN bli harde av å tenke på en stein (nå tenker jeg på menn som ikke i utgangspunktet tenner på steiner 😂). Man kan bli hard av å klemme noen man ikke tenner på, selv på kryss og tvers av legning og kjønn. Mange menn har peniser som blir stive veldig lett og trenger ikke ha det spor med tenning å gjøre. Men ja, en klem kan gi en ereksjon som er forårsaket av ren opphisselse. For noen, for andre ikke. Vi (menn) er forskjellige.

Anonymkode: fbb00...dd5

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også etter et første møte ? 

Nei, men så pleier jeg heller ikke å klemme folk når jeg treffer dem for første gang. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...