Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Kommer meg ikke inn i yahoo-mailen min i dag. Internett virker fint og jeg får opp alle mulige andre sider, unntatt denne. Mulig de har problemer, men jeg har prøvd helt siden i dag morges. Jeg frilanser og er avhengig av epost hjemme. Andre som har hatt problemer?
MiniMjau Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 nei jeg kommer fint inn på yahoomailen idag. har du "skrudd på" alt du trenger av cookies, sikkerhetsinstillinger, javascript etc i nettleseren din?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Du verden så snodig! Har alltid virket før, og jeg har ikke gjort noen endringer i windows det siste døgnet... Jeg får ikke opp innloggingssiden engang. Kanskje jeg skal prøve en annen nettleser og se om det går bedre da. Takk for svar i alle fall, da tyder jo ting på at feilen er her hos meg og ikke hos Yahoo!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Minimjau, hvis du fortsatt er her - har du yahoo.com-adresse eller yahoo.no-adresse? Jeg bruker yahoo.com, og da ser det ut til at det ligger på en engelsk tjener. Jeg prøvde Opera, men får fortsatt til svar at den ikke kan koble til tjeneren.
Xantippe Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har yahoo.com og den virker fint. Prøv fra en annen maskin? Da får du vite om det er dine innstillinger eller kontoen din det er noe galt med.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Kjemperart, nå har jeg prøvd to ulike nettlesere og to ulike pcer. Må eventuelt ha skjedd noe med brannmuren i det trådløse nettverket vårt, men synes det er litt snodig siden ingen av oss har rørt det. Må i så fall være en eller annen automatisk oppdatering som har klikket. Får bare opp melding om at jeg ikke får koblet til "remote server". Irriterende! Får sette it-mannen min på saken når han kommer hjem i ettermiddag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå