Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Noen som fremdeles tror på den offisielle versjonen av 11/9?

Vel, beviser og indisier hagler inn for at således ikke er tilfelle!

http://www.sierratimes.com/03/07/02/article_tro.htm

Jeg spør megselv om, når skal vestlig presse begynne å ta opp dette temaet på en rederlig måte, og ikke bare sitere det som kommer i fra "government officials" som fremstår uten navn.

Denne "Krigen/Kampen Mot Terror" er også en stor bløff, til fordel for De Etablerte som ønsker å kontrollere menneskeheten. Det handler atter en gang om å putte folkets skattepenger og resursser inn i uhyggelige våpen - mange av hittils ukjent art (EMP, HMP osv), insprirert av Nikolae Tesla. Alle disse løgnene om kunstige trussler som verden står ovenfor, vil engang i fremtiden bli avslørt, men når skal det skje?

Werner Von Braun ("rakettmannen") advarte oss like før han døde, om at de neste "trusslene" som etablissementet vil innføre, handler om kometer og deretter ET's.

Hvilken av dem tror du/ dere blir den neste, etter "terrortrusselen"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, foreløpig ser det ut til at vi stadig utsettes for truende pøstmenn.

Jeg skal ikke si hva jeg tror du har fått i deg, men jeg ser stadig tilsvarende symptomer her på jobb.

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som fremdeles tror på den offisielle versjonen av 11/9?

Vel, beviser og indisier hagler inn for at således ikke er tilfelle!

http://www.sierratimes.com/03/07/02/article_tro.htm

Jeg spør megselv om, når skal vestlig presse begynne å ta opp dette temaet på en rederlig måte, og ikke bare sitere det som kommer i fra "government officials" som fremstår uten navn.

Denne "Krigen/Kampen Mot Terror" er også en stor bløff, til fordel for De Etablerte som ønsker å kontrollere menneskeheten. Det handler atter en gang om å putte folkets skattepenger og resursser inn i uhyggelige våpen - mange av hittils ukjent art (EMP, HMP osv), insprirert av Nikolae Tesla. Alle disse løgnene om kunstige trussler som verden står ovenfor, vil engang i fremtiden bli avslørt, men når skal det skje?

Werner Von Braun ("rakettmannen") advarte oss like før han døde, om at de neste "trusslene" som etablissementet vil innføre, handler om kometer og deretter ET's.

Hvilken av dem tror du/ dere blir den neste, etter "terrortrusselen"?

Jeg kan forstå din fascinasjon for respektive. Sider som; http://www.whatreallyhappened.com/ kan være spennende lesning.

Det er flott å stille seg selv spørsmål. Man både skal og må det. Men du må være forsiktig selv, så du ikke ubegrunnet velger side, på bakgrunn av signerte artikkler (§ By Thomas R. Olmsted, M.D) og spennende teorier - til fordel for kjedelig tale fra 'government officials', hvems fjes du ikke vet hvem er. Begge må lyttes til, men pr dags dato er selv de du viser til, teorier. At de er av motsridende art, gjør de ikke mer sanne av den grunn.

Ingen krig/kamp mot terror/krig er 'bløff'. Mennesker dør daglig for en slik kamp. Det er en realitet, og ingen aprilsnar noen prøver å lure deg med. Hvor enn spennende 'wag the dog' måtte være, så er den selv inget annet enn en hollywood produsert film. Ingen faktisk dokumentar som prøver å 'fortelle deg noe'.

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Jeg kan forstå din fascinasjon for respektive. Sider som; http://www.whatreallyhappened.com/ kan være spennende lesning.

Så The Sierra Times stiller i samme klasse som whatreallyhappened.com?

Det er flott å stille seg selv spørsmål. Man både skal og må det. Men du må være forsiktig selv, så du ikke ubegrunnet velger side, på bakgrunn av signerte artikkler (§ By Thomas R. Olmsted, M.D) og spennende teorier - til fordel for kjedelig tale fra 'government officials', hvems fjes du ikke vet hvem er.

Det samme gjelder forøvrig deg, bare motsatt ! Du bør være ekstra forsiktig når du leser artikkler i store "godkjente" (nett-)aviser.

Begge må lyttes til, men pr dags dato er selv de du viser til, teorier. At de er av motsridende art, gjør de ikke mer sanne av den grunn.

Fint du innrømmer at journaliststanden trer "sannheten" nedover ørene på deg - som en tight kondom.

Ingen krig/kamp mot terror/krig er 'bløff'. Mennesker dør daglig for en slik kamp. Det er en realitet, og ingen aprilsnar noen prøver å lure deg med.

Ja det er en realitet at folk dør, ja. Men det er faktisk allt også....

Enda så mye "terror" som det finnes i USA og England, har ikke én eneste én enkeltperson, blitt dømt og fengslet som terrorist i det normale rettsvesenet.

IKKE ÉN ENESTE ÉN!!!!!

De går rett til Guantanamo, uten lov og dom

Hvor enn spennende 'wag the dog' måtte være, så er den selv inget annet enn en hollywood produsert film. Ingen faktisk dokumentar som prøver å 'fortelle deg noe'.

Næmmen kjære vene.....Beskylder du meg for å være sosialist? :ler: Jeg har faktisk ikke sett 'wag the dog' (what the *bleep* are u talking about?), og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller! Jeg har vokst fra det venstre/høyre-paradigmet som du opprettholder, og lever i! På tide du gjør det samme også....

Postmannen

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Hva faen er poenget med dette maset om statistikker i dette tilfellet? Er det et slags mål på hvor troverdig artikkelen er?

Gud bedre, hvis så er tilfellet.....Da er altså NYT en mer "troverdig avis", enda så mye propaganda som blir øst ut der.

Tilbake til topic:

Hvilken av dem tror du/ dere blir den neste "trusselen", etter "terrortrusselen"?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva faen er poenget med dette maset om statistikker i dette tilfellet? Er det et slags mål på hvor troverdig artikkelen er?

Gud bedre, hvis så er tilfellet.....Da er altså NYT en mer "troverdig avis", enda så mye propaganda som blir øst ut der.

Tilbake til topic:

Hvilken av dem tror du/ dere blir den neste "trusselen", etter "terrortrusselen"?

:ler:

Det hyggelige er vel å besvare deg :-)

-Nei, det var en påpekning til at norge lå (0) på bunn av deres statistikk :-) Plager det deg?

Jeg tror den største trusselen vi mennesker står ovenfor, er spørsmålet du stiller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så The Sierra Times stiller i samme klasse som whatreallyhappened.com?

Det samme gjelder forøvrig deg, bare motsatt ! Du bør være ekstra forsiktig når du leser artikkler i store "godkjente" (nett-)aviser.

Fint du innrømmer at journaliststanden trer "sannheten" nedover ørene på deg - som en tight kondom.

Ja det er en realitet at folk dør, ja. Men det er faktisk allt også....

Enda så mye "terror" som det finnes i USA og England, har ikke én eneste én enkeltperson, blitt dømt og fengslet som terrorist i det normale rettsvesenet.

IKKE ÉN ENESTE ÉN!!!!!

De går rett til Guantanamo, uten lov og dom

Næmmen kjære vene.....Beskylder du meg for å være sosialist? :ler: Jeg har faktisk ikke sett 'wag the dog' (what the *bleep* are u talking about?), og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller! Jeg har vokst fra det venstre/høyre-paradigmet som du opprettholder, og lever i! På tide du gjør det samme også....

Postmannen

Og her stiller du vel kun 1 sp. Besvarelsen på det, finner du her;

Jeg kan forstå din fascinasjon for respektive. Sider som; http://www.whatreallyhappened.com/ kan være spennende lesning. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva beviser det hvor mange som leste saken i juli 2003 da?

Dagens statistikk er litt annerledes:

http://www.sierratimes.com/05/03/12/daily_stats.htm

(ikke at det beviser noe mer, men rett skal være rett)

Ai! Sier du det :o Juli 2003! :ler: Du missforstår en smule tror jeg. 'Bevis'. Dette var en henvisning, inget annet :-) :ler: nei nå må jeg le! :ler:

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Jeg tror den største trusselen vi mennesker står ovenfor, er spørsmålet du stiller.

Jess jess. Det er farlig å stille spørsmål vettu...

På en annen side, nekter jeg å godta allt "eliten" vil jeg skal tro og gjøre. Jeg har tro på at menneskeheten kan skape sin egen virkelighet i samsvar med sannheten (og den er beeeeeeeeeeeeed), i stedet for at noen få, skal gjøre det. M.a.o. jeg tror ikke noe på at "Piller, Gods & Gull", gjør et menneske mer veltilpasset og lykkelig.

Den største plikten vi ALLE har, er å overlevere en jord som er i god stand til kommende generasjoner. Dét er en ufravikelig SANNHET som ALDRI bør erstattes med personlig agenda og begjær. Vi bør overlate en jord der mennesker lever i FRIHET, og ikke slaver for "faraoene". Så du _kan_ vel ha litt rett ja. Stille spørsmål kan være farlig, men det er enda farligere å la være!

Siden jeg har bestemt meg for at jeg aldri mer skal jobbe mer for denne "eliten" frivillig, så tar jeg heller en, aldri så liten fight. Om jeg skulle dø av det, så får det bli så-som-så.

Som Patrick Henry sa:

Mr. President, it is natural to man to indulge in the illusions of hope. We are apt to shut our eyes against a painful truth, and listen to the song of that siren till she transforms us into beasts. Is this the part of wise men, engaged in a great and arduous struggle for liberty? Are we disposed to be of the number of those who, having eyes, see not, and, having ears, hear not, the things which so nearly concern their temporal salvation? For my part, whatever anguish of spirit it may cost, I am willing to know the whole truth; to know the worst, and to provide for it.
Gjest Anonymous
Skrevet

Jess jess. Det er farlig å stille spørsmål vettu...

Et spørsmål er aldri farlig. Men forståelsen/tolkningen man gjør seg av dens besvarelse kan derimot være så.

Med andre ord;

"You cannot simultaneously prevent and prepare for war"

[Albert Einstein]

Gjest Jente, 34
Skrevet

Etter store tragedier vil det alltid dukke opp konspirasjonsteorier i etterhånd. Således også etter 11. september.

Det samme gjelder Lady Dianas bilulykke i Paris. Omtrent like lenge etter ulykken (som 11/9) dukker det opp den ene teorien etter den andre.

Det er helt naturlig at det gjør det og ganske så vanlig.

Det mest vanlig er at de andre teoriene (enn den gjengse fra media som "alle" er enige om) kommer fra alle andre land enn Norge.

Når det så til slutt sprer seg til Norge også, blird et ramaskrik som om noen hadde funnet opp kruttet på nytt. Som om konspirasjonsteoriene etter slike hendelser er overraskende eller originale :roll:

Jeg har bare en ting å si til dere: Dramaqueens :roll:

Skrevet

Dette er bare.. rart.. Med en gang det dukker opp en ny konspirasjonsteori popper det opp et par "kloke" hoder som vet at dette er sannheten og at alt som har tilknytning til myndigheter lyver og konspirerer for å skjule den egentlige sannheten.

Men det er morsom lesning, ren underholdning på lik linje som en Hollywood-action-film. :wink:

• 2 uker senere...
Gjest Pøstmannen
Skrevet
Dette er bare.. rart.. Med en gang det dukker opp en ny konspirasjonsteori popper det opp et par "kloke" hoder som vet at dette er sannheten og at alt som har tilknytning til myndigheter lyver og konspirerer for å skjule den egentlige sannheten.

Jepp, jepp! Bare fortsett med å la andre bestemme virkeligheten for deg, please do!

Husk:

* Aldri undersøk noe selv. Det som står i avisen er alltid sant.

* Ta influensavaksinen din - da får du i deg nok kvikksølv!

* Lev vell i politikkens høyre/venstre-paradigme!

* Glem at Stolt(z)enbergfamilien har flydd på Bilderbergmøter, og at B(l)ondevik deltar på uskyldige bønnemøter, med sine amerikanske neokonservative kamerater.

* Det at Scandinavian Star og Mehamn-ulykkene ikke gis rett til gjennopptagning av etterforskning, er bare en ren tilfeldighet.

* EU er bra saker, for da samler man all makt til noen få megalomane menneskehetsbedragere.

* Drit i Norges Grunnlov, det er bare noe gammelt møl!

* Se BigBrother på TV, det gir deg intellektuell næring og sosial trening.

* Spis hamburgeren, og drikk colaen din!

* Overvåkning er flott, fordi DU gjør jo aldri noe galt, og privatliv er noe dritt.

* Overse totalt at Brown Brothers Harriman & Co (Idag: Halliburton), Norsk Hydro, og General Electric (AEG's moderselskap under annen verdenskrig) + mange andre, hadde sterke bånd til nazi-tyskland.

* Husk at den vestlige hemisfære er oversvømmt av muslimske terrorister, fordi det har overvåkningsinstanser, og gutta på diskusjonsforumet til VG sagt.

* Alle vitenskapsmenn, som myndighetene har utpekt som godkjente, forteller deg bare sannheten. Alle de andre er bare ute etter å tjene penger.

...Jeg kunne ha fortatt i det uendelige!

Dere er TILFELDIGHETSTEORISTER!!

Skrevet

HEhe det er flott du klarer å debattere på et seriøst nivå, Pøstmannen. Det får meg virkelig til å innse hva du mener. At du er en av de virkelig "seriøse" på diskusjonen på VG kommer frem i lyset.

Men nok om deg.

Jeg forstår hvorfor du ramser opp utrolig mye sannsynlige ting for å prøve å få frem ditt eget poeng. Men som du sier, dette er TEORIER. Det går teorier rundt på nettet om at Bush er den nye antikrist, og besatt av Satan selv. Det er folk som tror at 11/9 ulykken var et tegn fra fanden selv om at dommedag er nær fordi de "så" ansiktet til Satan i røyken. Hvem vet? kanskje det er slik det er?

Man skal være forsiktig med å tro det meste man hører, uansett hvor det kommer fra. Man skal gjøre opp en egen mening, og du Pøstmannen, burde heller la andre mene noe annet enn deg selv istedet for å påstå at man ikke har gjort opp en egen mening, men at man har latt andre bestemme hva man skal tro. Du har isåfall gått i samme felle ved å la konspirasjonsteoretikerne bestemme hva du skal tro og evnt. "vite".

Prøv å svar en gang til på det forrige innlegget mitt, men på en litt mer seriøs og ryddig måte, så skal du få et litt mer seriøst og ryddig svar tilbake.

Gjest Pøstmannen
Skrevet
HEhe det er flott du klarer å debattere på et seriøst nivå, Pøstmannen. Det får meg virkelig til å innse hva du mener. At du er en av de virkelig "seriøse" på diskusjonen på VG kommer frem i lyset.

Men nok om deg.

Jeg diskuterer IKKE på VG! Orker ikke bry meg med de fortapte sjelene der inne (og nå går det den samme veien inne her på KG også). Jeg må innrømme at jeg leser litt iblandt (det er viktig å lese ting man IKKE LIKER). Sist jeg leste, leste jeg noe om "Stolt av våre norske brødre, som holder muslimske terrorister unna Norge". Alle muslimer var selvsagt gredd under én og samme kam.

Jeg forstår hvorfor du ramser opp utrolig mye sannsynlige ting for å prøve å få frem ditt eget poeng. Men som du sier, dette er TEORIER.

Akkurat, jeg er en "sannsynlighetsteorist" som grunnlegger mine påstander i matematikk, ren logikk, historiske dokumenter og ikke minst intuisjon!

Det går teorier rundt på nettet om at Bush er den nye antikrist, og besatt av Satan selv. Det er folk som tror at 11/9 ulykken var et tegn fra fanden selv om at dommedag er nær fordi de "så" ansiktet til Satan i røyken. Hvem vet? kanskje det er slik det er?

Beklager så mye, men jeg må skuffe deg med at jeg ikke er av den Planet X-typen.

Er fullstendig klar over at det finnes mye misinformasjon ute og går på internett (Qui Bono), men det meste av det finner du faktisk i massemedia.

Man skal gjøre opp en egen mening, og du Pøstmannen, burde heller la andre mene noe annet enn deg selv istedet for å påstå at man ikke har gjort opp en egen mening, men at man har latt andre bestemme hva man skal tro. Du har isåfall gått i samme felle ved å la konspirasjonsteoretikerne bestemme hva du skal tro og evnt. "vite".

Vær litt forsiktig med å påstå at jeg har forutintatte meninger. Jeg har nemlig tilbrakt tusenvis av timer foran bøker, dokumenter og PC-skjermer - lest informasjon fra mange ståsteder.

Jeg forsøker heller ikke å tvinge folk til å godta mine meninger, men det er irritabelt når selvutnevnte "sannhetsvitere" (les: avislesere) angriper mine forsøk på å gi folk noe å tenke på, med påstander om at jeg er en "konspirasjonsteoretiker". Skulle likt å sett en tråd her på KG som faktisk resulterer i en diskusjon og litt hjernebruk, men det ender som dette her, hver JÆVLA gang!! :evil:

Kan dere være så snille og slutte? Interesserer ikke tråden deg/dere, så la vær å svare!

Gå tilbake til avisen din, du......

Prøv å svar en gang til på det forrige innlegget mitt, men på en litt mer seriøs og ryddig måte, så skal du få et litt mer seriøst og ryddig svar tilbake.

Hei, du stillte jo aldri noen spørsmål - kom bare med tomme og ubeviselige påstander om meg. Kan du vente deg noe annet, du din tilfeldighetsteorist??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...