AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Prøver å sammenligne lånevilkårene vi har i DnB nå med andre banker ved å bruke finansportalen sin side. Men jeg forstår det slik at den kun er for et tenkt nytt boliglån, eller? Idag har vi et boliglån på 1 280 000 med nominell rente på 2,35%. Kan jeg bare legge inn lånebeløpet vi har i dag og bytte til banken med bedre rente (evt høre med DnB om de vil prøve å matche?) Vi har jo allerede betalt bed endel på lånet, så ble usikker på hva jeg skulle legge inn av tall🙈 Anonymkode: 3bbb5...88f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøver å sammenligne lånevilkårene vi har i DnB nå med andre banker ved å bruke finansportalen sin side. Men jeg forstår det slik at den kun er for et tenkt nytt boliglån, eller? Idag har vi et boliglån på 1 280 000 med nominell rente på 2,35%. Kan jeg bare legge inn lånebeløpet vi har i dag og bytte til banken med bedre rente (evt høre med DnB om de vil prøve å matche?) Vi har jo allerede betalt bed endel på lånet, så ble usikker på hva jeg skulle legge inn av tall🙈 Anonymkode: 3bbb5...88f Ja Anonymkode: ae8e3...ce4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøver å sammenligne lånevilkårene vi har i DnB nå med andre banker ved å bruke finansportalen sin side. Men jeg forstår det slik at den kun er for et tenkt nytt boliglån, eller? Idag har vi et boliglån på 1 280 000 med nominell rente på 2,35%. Kan jeg bare legge inn lånebeløpet vi har i dag og bytte til banken med bedre rente (evt høre med DnB om de vil prøve å matche?) Vi har jo allerede betalt bed endel på lånet, så ble usikker på hva jeg skulle legge inn av tall🙈 Anonymkode: 3bbb5...88f Banken du ønsker å få lånet i må først vurdere om de vil ha deg som kunde. De fleste banker som gir boliglån vil også sette som betingelse for å gi lån at du får lønn inn på konto hos dem. Slik at du ikke må flytte bare lånet men hele kundeforholdet til ny bank. Men før du får bli kunde i noen ny bank, blir du kredittsjekket og banken vurderer om de tar deg inn som kunde. Har du et ryddig forhold til økonomien din, så er imidlertid dette bare en formalitet. Anonymkode: c5e7b...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå