wok Skrevet 17. mars 2005 #1 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har søkt litt etter dørbanker i stål på nettet, men finner bar sånne stygge "krims-kramsete" i messing. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en "mimimalistisk" dørbaker i stål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. mars 2005 #2 Del Skrevet 17. mars 2005 Ikke stål ... men smijern og mer smijern .. de lager jo ting i står også .. så kanskje de kan lage etter dine beskrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mars 2005 Fant også dem i smijern. Vil ha en minimalistisk! Hvor kan jeg få kjøpt det, da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. mars 2005 #4 Del Skrevet 18. mars 2005 Må du kjøpe en ferdig da? Hva med å for eksempel få laget en? Kanskje en blikkenslager kan lage en til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. mars 2005 #5 Del Skrevet 19. mars 2005 Sjekk linken. Kanskje du kan bestille over tlf. (Jeg forutsetter at de har det du vil ha...eller kan skaffe). http://www.r-bergersen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå