AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Hei😀har ikke urinveisinfeksjon nå,men lurer på om det er unormalt å tisse blod ved urinveisinfeksjon, jeg har det ikke ofte ,men de gangene jeg har hatt det,så er tisset rødt.flere som har det slik? Fikk høre her om dagen,at det ikke var normalt,og blodet da ikke kom fra blæren.. Det synes jeg er rart. Anonymkode: fb212...687
Filifjonkamor Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Ja kan komme blod ved urininfeksjon, regner med du er i gang med behandlingen? 2
Elán Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Jeg blør med én gang jeg får UVI. De fleste går det vel litt tid fra de får UVI til de begynner å blø, men det er ikke tilfellet hos meg. 1
~white lady~ Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 Ja har skjedd noen ganger hos meg. Så lenge du ikke har feber og nedsatt allmenntilstand så er det ikke farlig. Drikk varmt vann med sitron så går det som regel over etter noen timer. (Går det ikke over ila noen dager så kontakter du lege for å få antibiotika.) 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 Når eg har UVI tisser eg blod ja. Legen min sa det var "normalt" når du har UVI, han sa og at alle som pisser blod bør komma seg til legen. Anonymkode: c73c5...498
s0la Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 Hvis det er en kraftig infeksjon kan man ha blodig urin ja! Jeg hadde helt rød urin en gang ved uvi, og det var visst en svært kraftig infeksjon. Gjorde sabla vondt!!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #7 Skrevet 23. september 2018 I følge legen min så kom det av hvor bakteriene har satt seg. Om de har satt seg på en blodåre så vil man blø mye og gjerne veldig tidlig i forløpet. Så det er like vanlig å blø synlig som å ikke blø. Anonymkode: 600dc...865 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #8 Skrevet 23. september 2018 Joda, det er vanlig. Det har jeg fått beskjed om hvertfall, siden jeg tisser nesten rent blod når jeg har UVI. En gang leverte jeg urinprøve, og sykepleieren bare «åja, du har menstruasjon, ja». Vel, det hadde jeg ikke. Kom fort inn til legen da Anonymkode: a0d7f...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå