AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 noen liker å ta bilder, og jeg kjenner også menn som gjør det. men det er faktisk andre kvinner som sier "skytebildet hans" osv når det er med kvinner på bildet. jeg kjenner jo en fyr som gjør sånn, og jeg oppfatter ikke han som skrytende og rundbrenner. Anonymkode: 1da06...7d8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Jeg lurer egentlig mer på hvorfor folk tror at det er interessant for andre å se bilder av de på internett 🙈 Anonymkode: 5ec54...ef6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer egentlig mer på hvorfor folk tror at det er interessant for andre å se bilder av de på internett 🙈 Anonymkode: 5ec54...ef6 Helt enig. Har aldri sett et bilde av noen på internett og tenkt "så glad jeg er for at de har lagt ut dette". Anonymkode: 72ca7...29e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 På 23.9.2018 den 21.37, AnonymBruker skrev: Helt enig. Har aldri sett et bilde av noen på internett og tenkt "så glad jeg er for at de har lagt ut dette". Anonymkode: 72ca7...29e Fordi folk tar følelsene sine på alvor? Det er så jævla fornærmende når man har blitt opplært hva smakfulle bilder er, og så har vi liksom blitt bedre, og produktet av at vi er bedre er å se masse stygge bilder av noen ingen har lyst til å henge opp i sin egen stue... med mindre man hater verden da. Da er kanskje slike bilder av ‘verdi’, men det er jo selvskading. Hvem faen vil ha Erna Solberg-øyne lysende mot seg... blir fornærmet, jeg. Kan ikke de se ned i bakken eller noe. Det hadde jeg gjort om jeg var slik. Det er det eneste logiske å gjøre, om man vil ha et harmonisk samfunn. Det er faktisk ufattelig uinteressant å se ekle intellekter prosessere. Dessuten tar de så stor plass. Akkurat som en datamaskin fra 70-tallet, lite kraft, masse plass. Det veier kanskje opp for den lille kraften de har. Som små bikkjer som gneldrer hele tiden. Gidder du å se på en hund gneldre i 3 timer? Det er hva de fleste synes er ok, med tanke på seg selv, mens de selv skal ha noe som ligner på noe som ‘fungerer’. I deres hode. Flaue greier Anonymkode: 2cdb2...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå