AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Skal ha bursdag for barn hjemme (5 år). 2 timer. Serverer pølser, kake og gele, og skal ha fisking på slutten (med godtepose). Har invitert 6 barn på samme alder. Bør vel ha en lek eller to til? Forslag? (Ønsker ikke fokus på hvem som har gitt hva av gaver, så dropper leker som flasketuten i forbindelse med gaveoppakking). Blir glad for tips fra erfarne mødre/fedre. Hva slags lek kan passe for 7 femåringer? (Nesten bare gutter). Anonymkode: c7125...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 De klarer nok fint å underholde seg selv med leker, så jeg ville ikke lagt opp til for mye. Da jeg var mindre hadde vi ofte helt vanlige leker som bjørnen sover, gjemsel og sett hale på grisen Anonymkode: f4dff...b1d
Tibbie Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Å fiske etter godteposer (eller noe annet) er jo alltid en hit blant barn i den aldersgruppen : ) Ellers så er jo alt som innebærer herjing en stor hit. Hallo, det er gutter på fest, de er full av energi Hvor mange voksne er dere? Har dere ansiktsmaling, så blir nok guttungen deres barnehagens kuleste.
Arkana Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 Min erfaring er at det holder mer enn nom med fiskeleken. De synes det er spennende å være i andres hjem og leke med deres leker. Vi har aldri opplevd at de har hatt problemer med å underholde seg selv og to timer går dessuten veldig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå