AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Når tenker dere referat bør sendes etter møte? Det er ett referat som er viktig å kommentere ved behov for endring,og det er jo vanskelig om det går altfor lang tid... Anonymkode: 07f2f...3ff
Gjest Kritt Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Når tenker dere referat bør sendes etter møte? Det er ett referat som er viktig å kommentere ved behov for endring,og det er jo vanskelig om det går altfor lang tid... Anonymkode: 07f2f...3ff Det kommer jo helt an på hva slags tidsperspektiv man har på det som behandles. Generelt synes jeg folk venter alt for lenge med å sende ut møtereferater. Da har jo andre møtedeltakere nærmest glemt diskusjonen bak referatet og har sjelden eller aldri innspill til referatet (kanskje det er hensikten?). For egen del kan jeg skrive referater i en fart om jeg gjør det med en gang. Jo lengre tid jeg venter, jo mer tid går med på å skrive referatet. Når det gjelder møtereferater på jobb forsøker jeg å få dem distribuert så snart som mulig; interne referater innen et par dager. Referater som skal sendes ut av huset er det lit nøyere med og kan ta noe mer tid, men sjelden mer enn en uke. Endret 24. september 2018 av Kritt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Det kommer vel an på hvor langt referatet er, om det er profesjonelt/frivillig arbeid, hvor ofte det holdes møter, osv. Men jeg tenker sånn ca innen en uke, med mindre dette er noe lite frivillig arbeid og personen har mye annet å gjøre. Anonymkode: 7aa64...fb5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 Det er i en kontekst hvor det er viktig for spesielt en av deltakerne å få mulighet til å kommentere. Det er i en mentor-situasjon. Anonymkode: 07f2f...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå