Gå til innhold

Trådløse øreplugger til treningsøkta?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg pleier å trene med mine Beats øretelefoner men blir så varm da disse dekker ørene. Skulle hatt noen trådløse øreplugger istedet men trenger noen anbefalinger. Jeg trenger helst noen med «puter» eller lignende (se bilde), da jeg fort får vondt i ørene av vanlige.

Har du forslag til gode trådløse øreplugger?

Anonymkode: cfa3c...f08

Endret av Ann Christin
Fjernet bilde med opphavsrett. Ann Christin, mod
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller Beats headset heter det vel... 🤪 TS

Skrevet

Jeg har tråløse beats, sånne som har bøyle rundt øret. 

Elsker de, rett og slett :) 

Anonymkode: 4408e...17a

Skrevet

Kjøp helt trådløse øreplugger. Anbefaler på det varmeste Jabra Elite Sport. Hatt de i vel ett år nå og eeelsker de. I tillegg til god musikk og sterk utestenging av lyd rundt så har de bluetooth connection til pulsklokka mi (polar) uten at jeg har trengt å gjøre noe, sånn at jeg får en veldig korrekt puls opp på klokka siden den målt i øret er veldig riktig. Elsker dem. 

Anonymkode: a96f7...ab5

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tråløse beats, sånne som har bøyle rundt øret. 

Elsker de, rett og slett :) 

Anonymkode: 4408e...17a

Det er de jeg har, men de blir for varme da jeg ofte trener så jeg blir ganske varm/svett... :)

Takk for tips dere andre!!

TS

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp helt trådløse øreplugger. Anbefaler på det varmeste Jabra Elite Sport. Hatt de i vel ett år nå og eeelsker de. I tillegg til god musikk og sterk utestenging av lyd rundt så har de bluetooth connection til pulsklokka mi (polar) uten at jeg har trengt å gjøre noe, sånn at jeg får en veldig korrekt puls opp på klokka siden den målt i øret er veldig riktig. Elsker dem. 

Anonymkode: a96f7...ab5

Er det stor forskjell på generasjon 1 og 2? 😊 og fungerer de godt i kulde?

Skrevet

Ser ingen grunn til å kjøpe svindyre helt trådløse øreplugger... De har jo elendig batteritid. Feks de som ble nevnt over her: opptil 4,5 timer... til den nette summen av 2000 kroner. 

Enn så lenge synes jeg det er et bedre alternativ med slike som har en tråd mellom pluggene, som ligger bak i nakken. For eksempel JBL Reflect Mini BT, enten originalen (8 timer batteritid) eller nummer 2 (10 timer) kan man få i priser ned til 400-500 kroner på tilbud, og de sitter godt i de flestes ører og har overraskende bra lydkvalitet. Sjekk ut tester blant annet på tek.no 🙂

Anonymkode: 0ee2c...6ef

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen grunn til å kjøpe svindyre helt trådløse øreplugger... De har jo elendig batteritid. Feks de som ble nevnt over her: opptil 4,5 timer... til den nette summen av 2000 kroner. 

Enn så lenge synes jeg det er et bedre alternativ med slike som har en tråd mellom pluggene, som ligger bak i nakken. For eksempel JBL Reflect Mini BT, enten originalen (8 timer batteritid) eller nummer 2 (10 timer) kan man få i priser ned til 400-500 kroner på tilbud, og de sitter godt i de flestes ører og har overraskende bra lydkvalitet. Sjekk ut tester blant annet på tek.no 🙂

Fordi helt trådløse øreplugger passer meg og mine treningsøkter bedre da den tråden fort blir i veien. Og jeg bruker de relativt mye (trening, på vei til jobb/skole, når jeg snakker i telefonen etc) så ønsker meg noen som er behagelige å gå med samtidig som de gir god lyd. Men takk for forslaget :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med mine fra kygo :)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi helt trådløse øreplugger passer meg og mine treningsøkter bedre da den tråden fort blir i veien. Og jeg bruker de relativt mye (trening, på vei til jobb/skole, når jeg snakker i telefonen etc) så ønsker meg noen som er behagelige å gå med samtidig som de gir god lyd. Men takk for forslaget :)

Om du bruker dem mye, så er det jo i alle fall håpløst med så kort batteritid som dagens helt trådløse øreplugger har. Men det er selvfølgelig ditt valg, ditt problem 😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd "alt", men de som sitter i øret, faller ut uansett når jeg løper i fjellet. De jeg er fornøyd med er disse; 

https://nettbutikk.telia.no/tilbehoer/beats/powerbeats3-wireless-in-ear/svart?gclid=CjwKCAjw85zdBRB6EiwAov3Rim-djIJ99XuAp_MCJP-I71-OeRT-XT_sMLIryFEVQ41CoLYbf7PgCxoCg4cQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CP697vWQ0t0CFY_LGQodpfkL-Q

Betalte dog litt mindre for dem. Disse faller ikke ut uansett! Lyden er mer enn ok for meg :) Litt gammeldags i stilen for mange, siden de må henge bak øret, men jeg har prøvd mange ørepropper til flere tusen, og de faller ut uansett på meg når jeg får litt tempo, hopper i fjellet etc. Disse er de eneste jeg er fornøyd med av det jeg har prøvd :) Når jeg sier fornøyd, tenker jeg mest på det praktiske som at de ikke faller ut, samt er trådløs. Lydkvalitteten er vel smak og behag ;) 

Anonymkode: b586a...7d6

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir tråden bak nakken i veien? Jeg har øreplugger med ledning bak nakken! Jeg har ALDRI merket ledningen bak?!? Jeg merker INGEN forskjell på helt trådløs og øreplugger med ledningen bak. Og hva er i så fall en ledning bak i nakken i veien for? Jeg liker ikke ledninger som går fra ørene og til mobilen. Den ledningen er umulig å skjule. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd med mine jaybird X2. Det har kommet nyere versjoner men de har jeg ikke prøvd. Bruker dem til å løpe med.

En grunn til at jeg valgte de er at det tåler vann/regn for jeg svetter en del 😛 

Endret av Cavia
la til noe
Skrevet

Har B&O plugger som sitter bra i ørene og leverer en godkjent lyd. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd "alt", men de som sitter i øret, faller ut uansett når jeg løper i fjellet. De jeg er fornøyd med er disse; 

https://nettbutikk.telia.no/tilbehoer/beats/powerbeats3-wireless-in-ear/svart?gclid=CjwKCAjw85zdBRB6EiwAov3Rim-djIJ99XuAp_MCJP-I71-OeRT-XT_sMLIryFEVQ41CoLYbf7PgCxoCg4cQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CP697vWQ0t0CFY_LGQodpfkL-Q

Betalte dog litt mindre for dem. Disse faller ikke ut uansett! Lyden er mer enn ok for meg :) Litt gammeldags i stilen for mange, siden de må henge bak øret, men jeg har prøvd mange ørepropper til flere tusen, og de faller ut uansett på meg når jeg får litt tempo, hopper i fjellet etc. Disse er de eneste jeg er fornøyd med av det jeg har prøvd :) Når jeg sier fornøyd, tenker jeg mest på det praktiske som at de ikke faller ut, samt er trådløs. Lydkvalitteten er vel smak og behag ;) 

Fungerer disse i kulde? Mine Beats solo3 trådløse headset slår seg av så fort graderstokken nærmer seg 0. Så de er ubrukelige på vinterstid ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...