Gå til innhold

Hvor kjøper dere ullstrømpebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er veldig kald av meg, og bruker dermed mange ullstrømpebukser gjennom vinteren, gjerne flere utenpå hverandre...

Jeg liker veldig godt både Pierre Robert og Cubus sine, men lurer på om noen har tips til andre steder jeg kan kjøpe. Aller helst ønsker jeg noen med litt mer varierte farger, gjerne oransje og grønne, men finner det ikke noe sted!

Noen som har tips?

Anonymkode: ec145...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Safa sine er gode, selges blant annet på Sparkjøp, Janus har også

Anonymkode: 0d0a4...c26

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Kjøper ikke strømpebukse, men ullstillongs da går jeg på XXL eller andre sportsbutikker og kjøper for eksempel, Ullvang, Kari Traa, Devold og Dæhli.

Skrevet

Jeg savner også ullstrømpebukser i friske farger! Har kjøpt ullstrømpebukser i mørk blå og mørk lilla på Sparkjøp, men har ikke funnet sterkere farger noe sted. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Safa sine er gode, selges blant annet på Sparkjøp, Janus har også

Anonymkode: 0d0a4...c26

Det er 40% på Safa på Sparkjøp nå.

Anonymkode: e9e99...59f

• Liker 1
Skrevet

Da må du nok på utenlandske nettbutikker. 

F. Eks https://www.robaversand.com har mye varme og kule strømpebukser til far, mor og hele familien. 

Eller har de disse unisex strømpebuksene på europris. De er ikke ull. Men tykk fleece. Som ofte er enda varmere enn ullstrømpebukser:

https://www.europris.no/thermo-tights-str-s-xxl-173547.html

De finnes i gråmelert og mørkelilla også. 

Anonymkode: d3fad...c45

Skrevet

Kjøper på Lindex. Og Pierre Robert. Lindex hadde mange litt «annerledes» i fjor. 

Skrevet

Woolpower, de har i flere tykkelser ❤😁

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Eller har de disse unisex strømpebuksene på europris. De er ikke ull. Men tykk fleece. Som ofte er enda varmere enn ullstrømpebukser:

Flis hørtes håpløst ut om  man varierer melom ute og inne

Anonymkode: e966e...13b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du nok på utenlandske nettbutikker. 

F. Eks https://www.robaversand.com har mye varme og kule strømpebukser til far, mor og hele familien. 

Den øverste linken hadde flere fine! 

De i fleece har jeg prøvd og ikke likt. Stoffet er mindre elastisk enn for vanlige strømpebukser og longs, så det er vanskelig å få dem til å sitte skikkelig uten at de siger. 

Skrevet
4 timer siden, Perelandra skrev:

Den øverste linken hadde flere fine! 

De i fleece har jeg prøvd og ikke likt. Stoffet er mindre elastisk enn for vanlige strømpebukser og longs, så det er vanskelig å få dem til å sitte skikkelig uten at de siger. 

Ikke sett strømpebukser til menn før. Er det noen som bruker det?

Anonymkode: 4c65c...40d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sett strømpebukser til menn før. Er det noen som bruker det?

Ja. Jeg bruker atrømpebukser mest. Kommer jo ann på hvilke preferanser man har og hva man liker best. Noen liker kanskje best longsen uten fot. Jeg er så lat at jeg liker best med fot. Så slikker jeg å styre med sokker i tillegg. Tror ikke det er uvanelig å like strømpebukser bedre enn stillongs. 

Skrevet
1 time siden, Morpheus skrev:

Ja. Jeg bruker atrømpebukser mest. Kommer jo ann på hvilke preferanser man har og hva man liker best. Noen liker kanskje best longsen uten fot. Jeg er så lat at jeg liker best med fot. Så slikker jeg å styre med sokker i tillegg. Tror ikke det er uvanelig å like strømpebukser bedre enn stillongs. 

Høres rart ut synes jeg. Bruker du skjørt og da eller?  aldri hørt om menn som bruker strømpebukser. Kunne forstått det når en bruker skjørt og strømpebukse. Hvorfor er det et problem med å bruke stillongs som nesten er akkurat det samme?

Skrevet

Nei. Går jo ikke med skjørt...?

Bruker du aldri varme strømpebukser under bukse når drt er kaldt? Bruker jo varme stillongs også noen ganger. Men mye letvinnere med strømpebukse synes jeg. Noen synes det er bedre med stillongs. Andre liker bedre strømpebukse. Sånn er det jo bare. De selger jo begge deler. Så det er tydeligvis litt forskjellige preferanser ute og går. Brs er det.

Eneste forskjell er at på strømpebuksa så sitter sokkene fast i stillongsen. Mens på stillongs så må du ha på deg sokker i tilegg. 

Skrevet

Lindex og Pierre Robert

Anonymkode: 97b4d...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...