Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor tror alle bh-produsenter at vi som bruker str DD og F vil ha bh'er som skyver brystene fra hverandre og gjør dem spisse? Det er ufattelig stygt! Jeg vil ha kløft og runde pupper jeg også selv om de er store!
Angelizer Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Du sier noe der! Jeg bruker "bare" D, men sliter med å finne "normale" BH'er... Virker som de fleste er designet til bestemødre!
Suzy Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Sant det der, men det finnes håp... SE HER .. ikke så mye kjærring der nei
LilleBille Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Kan jo komme med denne jeg ... som vi alltid kommer med når det er snakk om BHer i store størrelser..
Arkana Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Det problemet har aldri jeg opplevd, og jeg bruker E-cup. Bruker stort sett bare BH'er fra Triumph, Chantelle og Gorgeous (fra Debenham's i England).
Saga Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Så enig så enig. Freya sender jo ikke til Norge. Og virket ikke som om man kunne bestille fra LaLina. Irriterer meg at det skal være så komplisert om har litt stor byste. Mange i Norge med stor byste og det er jo kles produsentene klar over.
Gjest Hel Skrevet 17. mars 2005 #7 Skrevet 17. mars 2005 Utrolig enig. Bare at jeg har motsatte problem. Finnes ikke fine BHer i små størrelser (AA) (faktisk vanskelig å finne noen BHer i dele hele tatt i den strl.). :-?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Det problemet har aldri jeg opplevd' date= og jeg bruker E-cup. Bruker stort sett bare BH'er fra Triumph, Chantelle og Gorgeous (fra Debenham's i England). Triumph har da ikke å mye utvalg utover kjerring-bh'er.
Suzy Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Så enig så enig. Freya sender jo ikke til Norge. Og virket ikke som om man kunne bestille fra LaLina. Irriterer meg at det skal være så komplisert om har litt stor byste. Mange i Norge med stor byste og det er jo kles produsentene klar over. Freya var bare et eksempel på at det finnes fine modeller.. Vil du bestille så kan du gå HIT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå