AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Er det noen som har erfaringer med svart toalett, badekar og vask på badet? Badekar og vask er jeg egentlig helt sikker på at jeg vil ha svart, og da er det jo finest med samme farge på toalett også, men har ikke hørt om noen som har det så lurer på om noen her har erfaringer? Anonymkode: 231e3...a45
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Hadde svart vask før. Den må vaskes hver dag. Anonymkode: b77db...11e 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det noen som har erfaringer med svart toalett, badekar og vask på badet? Badekar og vask er jeg egentlig helt sikker på at jeg vil ha svart, og da er det jo finest med samme farge på toalett også, men har ikke hørt om noen som har det så lurer på om noen her har erfaringer? Anonymkode: 231e3...a45 Da går det ikke an å se om det er rent Anonymkode: 4d497...419
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da går det ikke an å se om det er rent Anonymkode: 4d497...419 Det skulle man tro men det er heller omvendt: Det ser aldri rent ut, for hver minste lille antydning til flekk synes på den blanke, svarte overflaten. Hvorfor tror du møbeltrenden med svart pianolakk ble så kortvarig? Anonymkode: fe78b...31b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå