AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Mobbing? Godt læremiljø og vennemiljø? Lett å bli kjent? Flinke lærere? Trygg og fin plass og bo og gå på skole? Er det noen butikker eller sentre i nærheten der man får unna det meste av handling? Hvordan er været/klimaet? Er det noe flom osv her i forhold til andre steder på østlandet når regnet kommer? Anonymkode: ba49a...403
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Det er et høl, kun navere bor der frivillig. Anonymkode: 4e00f...672
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et høl, kun navere bor der frivillig. Anonymkode: 4e00f...672 Javel? Anonymkode: ba49a...403
netpuppy Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 https://profil.nabolag.no/129690793?nobacklink=1#GENERELT
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 Vet lite om Hvittingfoss, men bor i Hof noen minutter unna og det virker som et supert sted for barna mine å vokse opp! Ikke hørt om problemer med mobbing, bra barnehager, veldig hyggelige folk, masse idrettstilbud og sikkert verdens tryggeste sted. Skikkelig samhold i bygda syns jeg og man trenger ikke låse døra når man skal på butikken. 30 min til Drammen og Tønsberg, 20 min til Revetal og Holmestrand. Været er typisk østlandsk (stabilt) og snø om vinteren. Ingen risiko for flom eller ras her nei. Det er vanskelig å få tak i bolig her da, fordi det bygges lite og ingen flytter. Anonymkode: 0d190...931
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Vet lite om skolen og miljøet, men var visst mye narko blant ungdommen på slutten av 90/tidlig 2000-tall.. Hvordan det er nå aner jeg ikke. Hvittingfoss har en stor Kiwi med bra utvalg, en spar, en sportbutikk (og ett par andre jeg ikke husker), en bensinstasjon og ett gatekjøkken med veldig god mat. Hvis du vil ha en by med alt du trenger har du både Drammen og Kongsberg og alle byene i Vestfold under en times kjøring unna. Stabilt østlandsklima, men kan få problemer hvis det kommer ekstreme nedbørsmengder på kort tid (ikke mange år siden veien raste ut, f.eks).. Er du redd for flom, så se etter boligene litt oppe i terrenget, ikke de nederst ved lågen.. Anonymkode: 2d9fc...83d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet lite om Hvittingfoss, men bor i Hof noen minutter unna og det virker som et supert sted for barna mine å vokse opp! Ikke hørt om problemer med mobbing, bra barnehager, veldig hyggelige folk, masse idrettstilbud og sikkert verdens tryggeste sted. Skikkelig samhold i bygda syns jeg og man trenger ikke låse døra når man skal på butikken. 30 min til Drammen og Tønsberg, 20 min til Revetal og Holmestrand. Været er typisk østlandsk (stabilt) og snø om vinteren. Ingen risiko for flom eller ras her nei. Det er vanskelig å få tak i bolig her da, fordi det bygges lite og ingen flytter. Anonymkode: 0d190...931 Etter å ha skrevet dette til resten av verden så kanskje det blir behov for nettopp dette...å låse døren 😂 Anonymkode: 90416...1e4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #9 Skrevet 25. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha skrevet dette til resten av verden så kanskje det blir behov for nettopp dette...å låse døren 😂 Anonymkode: 90416...1e4 Hehe pleier selvfølgelig det, men ikke akkurat nødvendig føler jeg. Dessuten henger det sikkert masse innbruddstyver på kg som på magisk vis vet adressen min og gidder å reise til Hof Anonymkode: 0d190...931
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #10 Skrevet 25. september 2018 På 23.9.2018 den 17.45, AnonymBruker skrev: Mobbing? Godt læremiljø og vennemiljø? Lett å bli kjent? Flinke lærere? Trygg og fin plass og bo og gå på skole? Er det noen butikker eller sentre i nærheten der man får unna det meste av handling? Hvordan er været/klimaet? Er det noe flom osv her i forhold til andre steder på østlandet når regnet kommer? Anonymkode: ba49a...403 Kjenner mange derfra, nære miljøer i klasserommet fra samme årskull som meg. Mobbing forekommer som alle andre steder. Desverre er mange fra det trinnet i Hvittingfoss slitt veldig i senere tid. 3 stykker har tatt livet sitt, ei annen døde av sykdom så den teller jo ikke, flere som er alenemødre og sliter med alkohol. Likevel finnes det jenter og gutter fra klassetrinnet jeg kjente best som gjør alt kjempe bra. Jeg vet at barneskolen har en fantastisk rektor, jeg vet at personalet der er bra. Miljøet rundt er så som så, jeg har bodd en times halvtimes tid unna hele mitt liv og tilhørt en annen skolekrets i området. Hvittingfoss barna er sett på som verstinger, men det finnes unntak. Unntakene kommer fra ressurssterke familier, det er faktisk ikke så mange av de i Hvittingfoss. Den ene barnehagen der har ofte for få barn til å kunne ha åpent også. Ellers et pent området å bo i, fine turmuligheter. Anonymkode: 29754...3ee
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #11 Skrevet 25. september 2018 De har forresten nyåpnet kiwi med gode parkeringsmuligheter. Lite "senter" med spar butikken, apotek, post og klesbutikk. En liten pub å sitte på sammen med de faste, som ellers de unge bruker i helgene også. Anonymkode: 29754...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå