AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Hei! Som tittelen tilsier, så har jeg lyst å jobbe så mye som overhode mulig i Oktober mnd, kanskje også mesteparten av November. Noen som vet om yrker eller arbeidsplasser der man får jobb rimelig fort, og der man kan jobbe mye? Bryr meg ikke noe spesielt om timelønna, da alt uansett blir å gå på frikortet mitt. Har lyst på kort engasjement da jeg skal i praksis i Desember, og gå skole i utlandet f.o.m Januar. Noen tips? Kan jobbe sju dager i uken. Anonymkode: 7e31b...5de
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Du kan høre med skoler og barnehager i området om de trenger vikarer? Det er mye sykdom for tiden så det kan hende behovet er stort:) Anonymkode: 6603e...9b1
Tibbie Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Vet ikke om du har lov til å jobbe mer enn 100 % hos én arbeidsgiver, men du kan vel kanskje få et par jobber? : ) Det er kjempelett å få vikarjobber i barnehager (via vikarbyrå), spesielt på høst og vinter (mye sykdom og skulking). Ellers så kan du jo passe barn svart. Du kan nok også få jobb som støttekontakt i kommunen. Det gjorde jeg da jeg var rundt 19/20 år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå