Gjest Lionda_ Skrevet 19. august 2002 #1 Del Skrevet 19. august 2002 Enda et eksempel på forsker-finner-ut-noe-alle-vi-andre-vet-fra-før... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3520615 Greit å få det vitenskapelig dokumentert, da Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. august 2002 #2 Del Skrevet 19. august 2002 Snakk for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #3 Del Skrevet 19. august 2002 Sitat care i et annet innlegg, om folk som driter ut andre: Nei, det er fordi de ikke klarer å finne på noe selv, men må til stadig drite ut andre for selv å fremstå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest do-rian Skrevet 19. august 2002 #4 Del Skrevet 19. august 2002 Haha, tenk om det hadde vært omvendt? At folk så styggere ut etter et par stive?! Da hadde vi våknet opp om morgenen og blitt positivt overrasket over hverandre - men det er vel kanskje en mulighet for at man ikke hadde våknet opp sammen med noen? Hadde ikke vært så gøy på byen hvis: - man fikk flere og flere hemninger etterhvert som fylla seig på - alle personer du møter blir styggere og styggere etterhvert - man blir mer og mer rolig utpå kvelden, og til slutt rett og slett foretrakk å lese en bok i et hjørne av disko'n. - alle taxisjåfører nektet å kjøre deg TIL byen fordi du var for edru og bråkete... Nåja...eh.. det blir vel aldri sånn dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. august 2002 #5 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmmm... derfor jeg alltid må onanere etter å ha sett meg selv i speilet etter en våt tur på by'n, og kommet hjem alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess, ikke innlogga Skrevet 20. august 2002 #6 Del Skrevet 20. august 2002 Brille-promille kjenner vi til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 20. august 2002 #7 Del Skrevet 20. august 2002 Hehe, merker selv hvor fort jeg får lyst å løpe når jeg har rotet med en ''deilig'' fyr på flatfylla og etterhvert blir edru!! Plutselig har skjønnheten forvandlet seg til udyret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 22. august 2002 #8 Del Skrevet 22. august 2002 minner meg om noe broren min pleide å si på byen; "når den dama der er blitt pen, så si til meg, da er det på tide å komme seg hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå