Gå til innhold

Når alt er bra, men ikke passer helt sammen seksuelt. Vanskelig valg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er greit i forholdet, liker henne meget godt og vi begge er veldig betatt av hverandre, MEN vi er litt forskjellige seksuelt. Vært sammen i over ett halvt år nå og ting blir ikke "bedre". 

Ting som plager meg:

-jeg tar alltid intiativet, er generelt mer interessert i sex en henne

-hun gir lite tilbake og jeg føler jeg gir mer. Dette gjelder da spesielt oral sex.

-Hun er veldig usikker på sin egen kropp og virker litt lite villig til å gjøre noe med det. Feks trene for å bli mer fornøyd med seg selv osv. Har feks aldri sett henne stå oppreist naken.

-hun har aldri oppnådd orgasme med en mann og dette kan jo henge kanskje sammen med det jeg skriver over. Men hun var sammen med sin eks mann i 14 år, så da burde hun jo absolutt klart å slappe av i sengen med han, etter såpass mange år.

- hun virker heller ikke særlig villig til å prøve nye ting, men det kan jo også henge sammen med at hun er litt usikker på sin kropp.

Dette er veldig vanskelig for meg, for redd det kan bygge seg opp en større og større frustrasjon over tid, men jeg liker henne meget godt og er ganske betatt. Vi har det fint sammen ellers, men jeg ønsker ikke ett "dårlig" sex liv resten av livet heller. Ikke lett dette her!

Jeg håpet på at ting bedret seg med tiden, men så langt, så virker det ikke slik.

Anonymkode: 2160e...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med henne... Åpent ærlig, uten å være nedlatende. 

• Liker 3
Skrevet

Har gjort det, snakket om det tidligere. feks hintet til at jeg ønsker at hun tar litt mer initiativ. Spesielt oral sex.Men ingen forandring. 

Hun har også sagt at hun etter hvert vill slappe av mer osv, men ser heller ingen forandring. Hun virker egentlig ikke som en veldig seksuell person. 

Noe dritt dette her, at man skal forelske seg i en som man ikke passer helt sammen med seksuelt. =(

Anonymkode: 2160e...1cc

Skrevet

Ikke hint.. hint skal man alltid gå ut fra at ikke funker. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er sex en så viktig del av et forhold at kjæresten min må ligge på omtrent samme nivå med tanke på sexdrift/ behov. Har vært i ett og annet forhold der det har vært en skeivfordeling, og etter min erfaring blir det i allefall ikke bedre med tiden. 

Jeg hadde pakket og reist. Høres kanskje kaldt og kynisk ut, men folk har veldig forskjellig sexbehov. Blir vanskelig å snakke seg frem til en enighet på det området.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...