Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er litt bekymret nå. Har havnet på nedre del av det skraverte området få SF-grafen. Jordmoren sa at hvis det havnet nedenfor på neste kontroll så ble det bestilt ny ultralyd for å sjekke om alt var bra. Er i uke 32 nå. Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan være galt?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 hVIS KURVEN DIN HAR VÆRT HØYERE TIDLIGERE FOR SÅ Å FLATE UT, SÅ KAN DET BETY AT BEBIEN IKKE VOKSER SOM DEN SKAL. hVIS DEN HAR VÆRT LAV HELE TIDEN SÅ TRENGER DET IKKE BETY NOEN TING, DA GÅR DET BARE PÅ HVORDAN DU BÆRER BARNET.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Jeg lå som deg i nedre del av normalfeltet. Var på ultralyd to ganger ekstra for å kontrollere at babyen vokste. Og det gjorde den hele tiden. Grunnen til det lave målet var at jeg bar babyen mer "innover" i magen. Hvis du er engstelig (og det blir man jo gjerne), så insister på UL, eller ta en privat. Da får du vite sikkert at babyen vokser: sjelefred. Lykke til!
Elle Melle Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Jeg tror det er din individuelle vekst som er det viktige her. Jeg har ligget litt over den røde linjen hele tiden, men det er over på nøyaktig samme sted hver gang, så det betyr at veksten er akkurat slik som den skal være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå