AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Nå sitter jeg her IGJEN og har ventet i to timer, sendt sms men får ikke svar. Personen skulle komme på fredag egentlig så jeg droppet planer for å holde meg hjemme men fikk melding på lørdag om at noe kom i veien og han ville komme i dag i stedet. Greit det sa jeg og tre ganger bekreftet vi klokkeslettet. Nå begynner jeg å lure på om det er noen som bare kødder med meg, pruter for å se hvor dum jeg er og langt jeg strekker meg, avtaler tid og ikke kommer bare for å kaste bort dagen min. Begynner å tenke 20 år tilbake og føler det er mobberne mine som har rotta seg sammen på nytt og skriver fra forskjellige profiler for å mindfucke meg. Skjønner jo at det ikke er det men er sånn det føles! Kjefter man på de eller bare ignorerer de fra nå? Hva hvis de spør om ny avtale, bare si nei du respekterte ikke min tid og avtale de to andre gangene så da solgte jeg til noen andre (selvom man fortsatt har tingen) eller gir de muligheten til å komme enda en gang og later som ikkeno når man møter de uten å kommentere det? Åååhggw sååååå irriterende, jeg kunne sovet lenge i dag og var/er dødstrøtt men har sitti oppe MED jakka på , ventet med å varme frokost tilfelle han plutselig er her, i snart tre timer! Anonymkode: 59488...4ac 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Når jeg venter på kjøpere fra Finn så er jeg hjemme ved avtalt tidspunkt og i 10-15 minutter etter det. Har de ikke dukket opp innen da fortsetter jeg dagen min som normalt. Som oftest er jeg i nærheten av hjemmet (lufter hunden/på lekeplassen osv) men jeg gidder da ikke vente inne dersom jeg har tenkt meg ut. Sender kjøperen melding og har kommet 25+ minutter etter avtalt tid uten å si i fra på forhånd så er det faktisk kjøpers problem hvis jeg ikke er hjemme. Jeg ville latt være å vente hvis jeg var deg. Kjøperen har tydeligvis ikke tenkt til å dukke opp. Sender kjøperen ny melding så svarer du at du har ventet to ganger uten at kjøperen har dukket opp, så du anser avtalen som brutt og du vil nå selge til noen andre. Anonymkode: e01d8...ccf 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Det der var skikkelig dårlig gjort, skjønner godt du blir irritert. Tror det du opplevde, handler om at personen er generelt dårlig på avtaler, og for respektløs til å gidde å si fra. Skriv anmeldelse på Finn hvis du finner vedkommende der 😀 Fikk toppscore selv av selger, mye fordi jeg møtte opp presis. Har aldri solgt noe på Finn.no og bare kjøpt et par ting; og har vært veldig nøye med å holde avtalen med selger. Hvis jeg har meldt interesse på et salg men ikke avtalt noe, så sender jeg melding med det samme jeg vet sikkert. Det hender jeg sjekker flere lignende ting samtidig, sender meldinger og spør litt, og da er det greit å si fra at jeg ikke kjøper likevel. Folkeskikk, heter det; noe ikke alle er så gode på. Anonymkode: fc9ea...a02
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå sitter jeg her IGJEN og har ventet i to timer, sendt sms men får ikke svar. Personen skulle komme på fredag egentlig så jeg droppet planer for å holde meg hjemme men fikk melding på lørdag om at noe kom i veien og han ville komme i dag i stedet. Greit det sa jeg og tre ganger bekreftet vi klokkeslettet. Nå begynner jeg å lure på om det er noen som bare kødder med meg, pruter for å se hvor dum jeg er og langt jeg strekker meg, avtaler tid og ikke kommer bare for å kaste bort dagen min. Begynner å tenke 20 år tilbake og føler det er mobberne mine som har rotta seg sammen på nytt og skriver fra forskjellige profiler for å mindfucke meg. Skjønner jo at det ikke er det men er sånn det føles! Kjefter man på de eller bare ignorerer de fra nå? Hva hvis de spør om ny avtale, bare si nei du respekterte ikke min tid og avtale de to andre gangene så da solgte jeg til noen andre (selvom man fortsatt har tingen) eller gir de muligheten til å komme enda en gang og later som ikkeno når man møter de uten å kommentere det? Åååhggw sååååå irriterende, jeg kunne sovet lenge i dag og var/er dødstrøtt men har sitti oppe MED jakka på , ventet med å varme frokost tilfelle han plutselig er her, i snart tre timer! Anonymkode: 59488...4ac Eier ikke selgere på finn.no evne til å sile ut og forstå hvem de bør inngå avtaler med? Når folk ikke dukker opp og heller ikke gir beskjed så er det over og ut. De er ikke interessert, verken i varen eller å bruke tid på å gi beskjed. Anonymkode: 53909...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der var skikkelig dårlig gjort, skjønner godt du blir irritert. Tror det du opplevde, handler om at personen er generelt dårlig på avtaler, og for respektløs til å gidde å si fra. Skriv anmeldelse på Finn hvis du finner vedkommende der 😀 Fikk toppscore selv av selger, mye fordi jeg møtte opp presis. Har aldri solgt noe på Finn.no og bare kjøpt et par ting; og har vært veldig nøye med å holde avtalen med selger. Hvis jeg har meldt interesse på et salg men ikke avtalt noe, så sender jeg melding med det samme jeg vet sikkert. Det hender jeg sjekker flere lignende ting samtidig, sender meldinger og spør litt, og da er det greit å si fra at jeg ikke kjøper likevel. Folkeskikk, heter det; noe ikke alle er så gode på. Anonymkode: fc9ea...a02 Det er ikke eneste person det har skjedd med.desverre går det ikke an å gi vurderinger på Finn uten at varen merkes som solgt til vedkommende Anonymkode: 59488...4ac
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eier ikke selgere på finn.no evne til å sile ut og forstå hvem de bør inngå avtaler med? Når folk ikke dukker opp og heller ikke gir beskjed så er det over og ut. De er ikke interessert, verken i varen eller å bruke tid på å gi beskjed. Anonymkode: 53909...0ef What the fuck så blamer du det på MEG? Jeg kan da ikke gjette hvem som er idioter og ikke. Tenker at det er mulig noe kan komme i veien én gang og personen fikk derfor ny sjanse, men dette er ikke eneste personen det skjer med, andre som også lager avtale første gangen og ikke dukker opp , det er da ikke noe jeg kan klandres for det. Driver du også å klandrer jenter som har blitt voldtatt for at de ikke forutså det og holdt seg hjemme eller? Anonymkode: 59488...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå