Gå til innhold

Ser lys i søvne.

Fremhevede innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Noen ganger når jeg sover blir jeg vekket av et kraftig lys. Den starter som et lite prikk og nesten som en blitz blir den sterkere og varer bare i et sekund. Jeg har hatt mer og mer av det i de siste to årene og samboeren min opplever det samme han også oftere. Er dette noe som kommer med alderen? Er det noen som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det første jeg tenkte på var tannkremreklamen... *pling*

Men nei, jeg har aldri hørt om noe sånt før. Synes også det er veldig rart at samboeren din også har det - høres nesten ut som om det er noe eksternt (ikke bare i hodene deres, altså). Ingen lamper eller lignende som gnistrer? Naboer som synes det er gøy med fyrverkeri om natta? Noen andre mulige forklaringer?

Gjest SumoBryter
Skrevet
Det første jeg tenkte på var tannkremreklamen... *pling*

Men nei, jeg har aldri hørt om noe sånt før. Synes også det er veldig rart at samboeren din også har det - høres nesten ut som om det er noe eksternt (ikke bare i hodene deres, altså). Ingen lamper eller lignende som gnistrer? Naboer som synes det er gøy med fyrverkeri om natta? Noen andre mulige forklaringer?

Vi har vurdert om det er noe eksternt, men kommet til at det ikke er det. fordi vi alltid våkner til lyset og har ikke merket noe utenfor som skulle være årsak ingen lys er på og ingen fyrverkeri lyder, dessuten får vi det til forskjellige tider. Lyset er også såpass sterkt at det er nesten som å få sola i øyene i et sekund og når vi våkner er det bare mørkt og stille.... Merkelig.....

Skrevet

Huff, det hørtes guffent ut :o Ingen anelse om hva det kan være...

Gjest Anonymous
Skrevet
Spøkelser? :sjokk:

Ja kanskje spøkelser, det har jeg ikke tenkt på tidligere :wink:

Gjest Catwoman
Skrevet

syns det ørtes skummelt ut jeg, siden dere opplever det begge to.

Skrevet

Dere er sikkert kjendiser...også er det papparazziaer som har lurt seg inn på soverommet deres for å ta bilder av dere mens dere sover. Følg med i Se&Hør. :ler:

Gjest SumoBryter
Skrevet
Dere er sikkert kjendiser...også er det papparazziaer som har lurt seg inn på soverommet deres for å ta bilder av dere mens dere sover. Følg med i Se&Hør. :ler:

:ler:

Gjest SumoBryter
Skrevet
syns det ørtes skummelt ut jeg' date=' siden dere opplever det begge to.[/quote']

Jeg har aldri tenkt på det som skummelt, men siden ingen andre opplever det, kanskje burde jeg være bekymret? :o

Skrevet

Det hørtes merkelig ut! Vemmelig....Og siden dere begge opplever det! Tror vel egentlig ikke på spøkelser o.l, men kan jo begynne å lure iblant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...