Gå til innhold

Fjerne favoritter på match.com

Gjestemannen

Anbefalte innlegg

Helt greit at man skal ha et åpent sinn og alt det der, men jeg har klart å trykke på en profil og lagt vedkommende til mine favoritter. Og jeg har ikke noe ønske om å ha henne på den listen.

Jeg har søkt i hjelpen inne på match.com, og fant denne forklaringen her:

HVORDAN SLETTER JEG ET MEDLEM FRA FAVORITTLISTEN MIN?

Du kan når som helst slette profiler som du tidligere har lagt til favorittene dine.

Dette gjør du ved å gå til rubrikken "Mine favoritter" fra fanen "Mine siste hendelser" i den vannrette menyen øverst på siden og så klikker du bare på krysset slik at den aktuelle profilen blir slettet fra favorittene dine.

Men jeg finner ikke det forbaskede krysset det er referert til, har til og med prøvd forskjellige nettlesere.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de har problemer med noe bugs. Når jeg laget profil fikk jeg plutselig en haug med favoritter jeg aldri hadde sett engang. De forsvinner heller ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
På 23.9.2018 den 22.21, den grønnkledde skrev:

Tror de har problemer med noe bugs. Når jeg laget profil fikk jeg plutselig en haug med favoritter jeg aldri hadde sett engang. De forsvinner heller ikke... 

Jeg også så idag, at jeg har sikkert 30 stk på favoritter som jeg DEFINITIVT IKKE har lagt til selv. Og jeg får faen ikke fjerna dem! 

HJELP? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hater det tullet selv. Sendte sågar henvendelse til kundeservice for over en måned siden, men de gidder ikke svare engang.

Det er jo helt latterlig at det ikke går an å fjerne favoritter. Har en haug der som jeg MÅ ha kommet borti ved en feil, og har også en fyr jeg datet som viste seg å være mindre hyggelig, så jeg har sånn ca 0 behov for å se ansiktet hans 🙈

Anonymkode: a15c3...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater det tullet selv. Sendte sågar henvendelse til kundeservice for over en måned siden, men de gidder ikke svare engang.

Det er jo helt latterlig at det ikke går an å fjerne favoritter. Har en haug der som jeg MÅ ha kommet borti ved en feil, og har også en fyr jeg datet som viste seg å være mindre hyggelig, så jeg har sånn ca 0 behov for å se ansiktet hans 🙈

Anonymkode: a15c3...601

Jeg fant ut at hvis du blokker de, så forsvinner de. Står liksom forklart på siden dems at man kan krysse de ut med en x i hjørne, men det stemmer ikke 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...