Gå til innhold

Trender på strendene: Mindre toppløshet og mer rumpe!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er ikke mange som soler seg toppløse på vanlige strender lenger. Jeg har imidlertid sett at stadig flere jenter fra ca 18-30 soler seg i enten G-string, undertøy eller med bikinitrusene langt opp i rumpa. Er dette for ikke å få skille? Dere er i hvert fall veldig fine der dere ligger med rumpene bare 😊 Jeg må innrømme det. Jeg har aldri sett så mange flotte og fine rumper som i år. Vet dere at dere er fine, jenter?

Endret av Tiger1974
Viktig å få presisert dette rett
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stusset litt over det samme i sommer, at det plutselig var så mange jenter som gikk i bittesmå stringtruser og viste hele rumpa :P

• Liker 5
Skrevet

Virkelig? 🙄

Anonymkode: 6b9d5...c95

• Liker 2
Skrevet

Bli både string truse og topløs for mi del :-)

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, Tiger1974 skrev:

Det er ikke mange som soler seg toppløse på vanlige strender lenger. Jeg har imidlertid sett at stadig flere unge jenter og oppover mot 30 soler seg i enten G-string, undertøy eller med bikinitrusene langt opp i rumpa. Er dette for ikke å få skille? Dere er i hvert fall veldig fine der dere ligger med rumpene bare 😊 Jeg må innrømme det. Jeg har aldri sett så mange flotte og fine rumper som i år. Vet dere at dere er fine, jenter?

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 3410d...f8b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 3410d...f8b

Gammel nok til å registrere at trendene har forandret seg - ung nok til at jeg fortsatt liker g-string og ikke bestemortruser😏

• Liker 6
Skrevet
På 24.9.2018 den 8.45, Em11mily skrev:

Bli både string truse og topløs for mi del 🙂

Nydelig, bare fortsett med det😘

Skrevet

Så det er enten g-streng, eller bestemortruser? Det finnes ingenting mellom?? LOL 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
På 25.9.2018 den 18.35, SlemUlv skrev:

Så det er enten g-streng, eller bestemortruser? Det finnes ingenting mellom?? LOL 

Naken?

Anonymkode: e8e68...46e

• Liker 2
Skrevet

Dama mi går alltid med string bikini når vi er på stranda. Enig i at det er veldig deilig.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, banjoman skrev:

Dama mi går alltid med string bikini når vi er på stranda. Enig i at det er veldig deilig.

Nydelig, men hun kan jo risikere å få litt oppmerksomhet på stranda da😊 Åssen hadde hun/dere reagert hvis det kom bort en hyggelig mann og spurte om å ta bilde av henne i den flotte string bikinien? 

Skrevet
4 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Nydelig, men hun kan jo risikere å få litt oppmerksomhet på stranda da😊 Åssen hadde hun/dere reagert hvis det kom bort en hyggelig mann og spurte om å ta bilde av henne i den flotte string bikinien? 

Hyggelig mann? Er det virkelig det du tror du er? Creepy mann er det du er.

Anonymkode: 742c5...e4f

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Det er mange som ser på henne og snur seg etter henne. Hun er jo sexy. For meg hadde det vært greit og jeg vet at hun ville sagt ja. Hun liker at menn ser på henne.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, banjoman skrev:

Det er mange som ser på henne og snur seg etter henne. Hun er jo sexy. For meg hadde det vært greit og jeg vet at hun ville sagt ja. Hun liker at menn ser på henne.

Herlig. Elsker slike åpne mennesker. Håper jeg får meg ei dame en gang som liker å vise seg frem. Det hadde gjort meg veldig stolt. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig mann? Er det virkelig det du tror du er? Creepy mann er det du er.

Anonymkode: 742c5...e4f

Du får bare dømme du. Du kjenner ikke meg. Hadde du møtt meg så hadde vi helt sikkert tatt en hyggelig kaffe😊 Ha en god dag, og vær litt forsiktig med å dømme andre når du ikke kjenner dem.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Herlig. Elsker slike åpne mennesker. Håper jeg får meg ei dame en gang som liker å vise seg frem. Det hadde gjort meg veldig stolt. 

Jeg er veldig stolt av henne. Hun er utrolig sexy i string bikini og trange jeans. Det beste er egentlig at hun liker å vise seg frem.

• Liker 1
Skrevet
On 9/24/2018 at 8:45 AM, Em11mily said:

Bli både string truse og topløs for mi del 🙂

😍

• Liker 1
Skrevet
På 28.9.2018 den 10.25, banjoman skrev:

Ja hvilke kvinner gjør ikke det. Er ikke uten grunn at jenter elsker å vise seg frem og at treningstøyet overlater ingen ting til fantasien. De skjuler det med at det er så behagelig å gå med. Når var en string oppi rumpa så behagelig å ha på eller mimiskjørt, eller topper som er så trange at puppene nesten ramler ut. Mange jenter elsker å være et objekt som blir forgudet. Klager ikke da, men viktig å påpeke fakta.

Anonymkode: b4da9...8f2

• Liker 1
Skrevet

Tenkte på det samme selv i sommer, om det ikke var så mange string var størrelsen på bikinibuksen betraktlig mindre enn før. Dette gjaldt også på ikke typiske "se og bli sett"-steder, men ved badevann i skogen og slikt.

Mann her, så jeg klager ikke....

Anonymkode: 55ff6...58b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...