Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Nå er det visst håp for de som ønsker større penis http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,618203,00.html
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 AUAUAUAUAUAUAU! Ååååååå.. hva menn kan finne på...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Bedre enn det gode galme hyssing med lodd i trikset ser det ut som...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Jeg trodde det var tjukkelsen som var viktig, den må da bli tynnere hvis man bruker et slikt apparat.
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 Det står da i artikkelen at den også blir litt tykkere
aline Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 sorry, men ser bare for meg en haug mannfolk med DEN bulken i buksa... jeg mener, siden de må gå med den tolv timer om dagen, hver dag i fire måneder..... man er på jobb fra åtte til fire, skal man da ha den på i tolv timer, må man ha den på fra... ja... syv tiden på kvelden over natta og til man står opp i syv tiden på morgenen.... hver dag i fire måneder. det hender vel man har avtaler etter jobb også, så da må man ha den på da... thihi... *mange rare bilder i hodet*
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 Det var på tide! Kvinner har til alle tider måttet gå i stramme sko (forminske føttene, Asia), større lepper (Afrika), brystforstørresler/silikon (vesten) og slanking. Det minste menn kan gjøre er å få seg større utstyr. Spesielt her i Norge hvor de har så tynne og korte peniser. :-x
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #8 Skrevet 19. mars 2005 Det minste menn kan gjøre er å få seg større utstyr. Spesielt her i Norge hvor de har så tynne og korte peniser. :-x Mostly 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå