Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 En fyr jeg stolte på og hadde møtt flere ganger forgrep seg på meg. Jeg har anmeldt han, saken ble selvfølgelig henlagt. Det jeg sliter med mest av alt er å stole på noen etter dette. Jeg har hatt sex etterpå, men fordi jeg stolte på han er dette så vanskelig og vondt. Jeg føler meg ikke så veldig traumatisert over selve voldtekten, selvsagt er det litt men dagene er overkommelige.. jeg er singel og har lenge slitt med å åpne meg og være «casual» med nye menn, og nå kjenner jeg at jeg blir så stress bare en på tinder spør om vi skal møtes. Fordi det betyr forventinger og jeg trenger en forståelsesfull og tålmodig mann.. og jeg kan ikke være alene med han før jeg vet at han er det. Igjen så har det alltid vært min policy, og jeg stolte jo på han. Uansett, noen som har erfaringer og råd til hvordan jeg skal komme meg videre? Det begynner å bli en stund siden nå og det er utrolig ensomt at jeg ikke en gang tør å lete etter drømmeprinsen nå, fordi jeg er redd han i det hele tatt håper på sex for tidlig..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Du må bli glad i deg selv igjen, og ikke stresse med å møte en mann! Bruk TID. Den siste setningen du skriver må du slutte å tenke på, det at de er reff han i det hele tatt håper på sex for tidlig, hallo! Sånn skal du ALDRI tenke! Du tar ting i DITT tempo, og respekterer ikke mannen det, er han INGENTING å samle på. Jeg har selv hatt beilere som har vært GENUINT interessert i MEG som person, selv om de har ventet i årevis... Vær god mot deg selv:) Anonymkode: 358a7...ace 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må bli glad i deg selv igjen, og ikke stresse med å møte en mann! Bruk TID. Den siste setningen du skriver må du slutte å tenke på, det at de er redd han i det hele tatt håper på sex for tidlig, hallo! Sånn skal du ALDRI tenke! Du tar ting i DITT tempo, og respekterer ikke mannen det, er han INGENTING å samle på. Jeg har selv hatt beilere som har vært GENUINT interessert i MEG som person, selv om de har ventet i årevis... Vær god mot deg selv:) Anonymkode: 358a7...ace Anonymkode: 358a7...ace 1
Chablis Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 Tinder er kanskje ikke for deg, så det første jeg ville gjort var å slette den. Og så vil jeg råde deg til å kontakte fastlegen som kan henvise deg til psykolog. Selvom du føler deg bra så er det tydeligvis ting som fortsatt ligger der og dette kan en profesjonell hjelpe deg med. Lykke til ❤️
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 23. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2018 Jeg føler meg så ensom og er kanskje litt avhengig av tinder. Ikke for bekreftselsen for jeg bryr meg ikke så mye om at noen ser bildene mine og tenker at de er fine, men jeg liker å snakke med noen og har håpet om at jeg kan møte noen der setter pris på svarene deres, jeg er bare helt ærlig
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 Skjønner at du er i en sårbar situasjon, men nettopp derfor er det så viktig at du "finner deg selv igjen", dvs at du fokuserer på å gjøre gode tig for deg selv, uten at det må handle om bekreftelser fra andre. Tror som ei anna her også nevnte at det er bra hvis du oppsøker f.eks en psykolog for å få sortert tankene dine. Husk ; de har taushetsplikt, og du kan bytte hvis du ikke føler du har kjemi med vedkommende. Kanskje også velge en kvinnelig psykolog pga situasjonen. Men du må jo bestemme om du ønsker dette selv. Tror det kan hjelpe på mønster du har i deg. Å se hvorfor du havnet i den situasjonen, hvordan bygge opp tillit igjen osv. Men det viktigste nå er at du må bli glad i deg selv. Se på mantra man kan si til seg sevl daglig, f.eks på youtube. Du har et sår i deg nå, og prøv å heale det med å gjøre gode tig for deg selv, og evt venner/familie, uten å involvere eg i en ny mann nå, for jeg tror ikke du er klar for det. Ovegrep tar tid å heale. Viktig å bruke tid nå, ikke rushe inn i noe. En ting jeg lurer på: var dette noe som skjedde plutselig, eller hadde du dårlig magefølesle på han som gjorde det? Kanskje du må lære deg til å bli flinkere til å sette grenser for deg selv, og stole på egen intuisjon. Anonymkode: 358a7...ace 3
HalldirV2 Skrevet 23. september 2018 #7 Skrevet 23. september 2018 39 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: En fyr jeg stolte på og hadde møtt flere ganger forgrep seg på meg. Jeg har anmeldt han, saken ble selvfølgelig henlagt. Det jeg sliter med mest av alt er å stole på noen etter dette. Jeg har hatt sex etterpå, men fordi jeg stolte på han er dette så vanskelig og vondt. Jeg føler meg ikke så veldig traumatisert over selve voldtekten, selvsagt er det litt men dagene er overkommelige.. jeg er singel og har lenge slitt med å åpne meg og være «casual» med nye menn, og nå kjenner jeg at jeg blir så stress bare en på tinder spør om vi skal møtes. Fordi det betyr forventinger og jeg trenger en forståelsesfull og tålmodig mann.. og jeg kan ikke være alene med han før jeg vet at han er det. Igjen så har det alltid vært min policy, og jeg stolte jo på han. Uansett, noen som har erfaringer og råd til hvordan jeg skal komme meg videre? Det begynner å bli en stund siden nå og det er utrolig ensomt at jeg ikke en gang tør å lete etter drømmeprinsen nå, fordi jeg er redd han i det hele tatt håper på sex for tidlig.. Vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg, men jeg føler med deg. Missforstå meg rett her, men du skal slutte å identifisere deg med en offerrolle. Du har blitt utsatt for noe grusomt, men ikke la denne hendelsen identifisere deg eller livet ditt videre. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men du er hva du tenker at du er. Du kan heller se på deg selv som en vinner, du har faktisk kommet deg gjennom et overgrep, du er er fortsatt, du har anmeldt forholdet, og du har forsøkt å gjøre en forskjell. Du er en bra person! Du lot deg ikke tråkke på, selv om systemet sviktet. Du er på mange måter en vinner! 2
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 23. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg lurer på: var dette noe som skjedde plutselig, eller hadde du dårlig magefølesle på han som gjorde det? Anonymkode: 358a7...ace Begge deler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå