Gå til innhold

Har jeg et unødvendig tankekjør her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gode mannlige venner og ro en god venninne. Mange bekjente som har poensiale til å bli venninner. Jeg er sosial og liker å omgås folk. Nå har det seg at en jeg ble kjent med gjennom en venn, har adda meg på fb. En hyggelig og ryddig fyr, som hadde et koselig hjem. Sånt betyr litt for meg. At det er lyst og optimistisk med passende plasserte familiebilder.

Vi var der på nachspiel. Og dagen etter fikk jeg mange komplimenter. Mest på personligheten min. At jeg var rolig, snakket endel og var god som gull. At jeg hadde evne til å ser somebody to be the few and the one.

Jeg er ikke interresert i annet enn vennskap og bekjentskaper! Jeg passer ikke inn i forhold selv 🙂 jeg ligger IKKE rundt heller.

Jeg har svart med smileteng på meld hans, men ista ( jeg er forkjølet) så sendte ham en melding at han kanskje dukket opp med te og kjeks i morgen formiddag. Hjelp. Er han ute etter mer enn vennskap? Mine etablerte venner og venninne kan gjøre sånt, men en venn jeg har kjent i to måneder? Jeg sender ikke ut feil signaler. Såpass har jeg lært. Og jeg sier fra til alle, men da må de gi meg en åpenbar grunn! Jeg Er jo ikke helt ustabil! 😄

Han er 12 år yngre også.

Anonymkode: 019cc...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Ja han flørter. 

Ok ? Da må jeg sende oppklarende tilbakemeldinger. 

Skrevet

Hva med å bli bedre kjent å se det an?

Kvinner må slutte å tenke på dette med alderen hvis en mann er yngre. Alder er bare et tall!

Anonymkode: 1f672...883

• Liker 4
Skrevet

Ja han er helt klart ute etter mer enn vennskap.  Nevn din fiktive type,  eller at du stortrives som singel og i sølibat og begynn å kall han bro eller kompis 

Anonymkode: 10557...837

• Liker 1
Skrevet

Sjansen er stor for at han er ute etter sex, eller eventuelt for å bli bedre kjent med deg som en potensiell flørt/partner.

Anonymkode: f3a44...405

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...