Gå til innhold

Veronica Mars tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som gleder seg sykt? Noen som vil komme med noen ønsker om karakterer, hvor er Veronica nå osv? Kommer gamle problemer til å dukke opp?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg!

Lurer bare på om den tar opp tråden fra filmen eller serien?  Sesong 3 slutta jo en smuuule brått..

Tror og håper at Veronica og Logan er sammen. Hadde vært moro med gjensyn med Mac.

Men, ikke han piz. Kjedelig type.

Håper at bestekompisen til Veronica er med...husker ikke navnet nå.

Tror ikke det dukker opp gamle problemer, men forhåpentligvis viser det hvordan Veronica har kommet seg videre etter tapet av venninna og alt det andre. Det må jo ha satt spor, men man lærer p leve med fortiden. Trenger ikke flere tilbakeblikk, da. Føler at det er all in the past. 

Men, lurer svært på hvordan det gikk med han som rømte med babyen sin.

Hun jobber tydeligvis ennå som privatdetektiv. Og skal etterforske ungdommer. Så kan jo hende at hun må konfrontere noen spøkelser..

Hva tror du?😀

Anonymkode: 76c1a...449

• Liker 2
Skrevet

JAAAA!!! Jeg gleder meg!!  🤗

Det som jeg antar, er at de går bort fra traileren til den sesongen som aldri ble spilt inn. I og med at filmen som er basert på serien har kommet, og de har jo blitt voksne alle sammen. 

LoVe MÅ jo fremdeles holde sammen, slik at de holder liv i oss marshmallows'ene. ;) Tipper Logan sikkert blir fristet til en eller handling utenom Veronica, men at han da kommer tilbake til henne.

Mac hadde det vært artig å se igjen, det samme gjelder Weevil. 

Anonymkode: 9fa8d...7c4

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker at en hvit kvinne heteroseksuell kvinne skal spille Veronica Mars

Not watching.

Anonymkode: ee09b...291

Skrevet

Hvor og når er det tilbake?

Anonymkode: 9168b...f7a

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker at en hvit kvinne heteroseksuell kvinne skal spille Veronica Mars

Not watching.

Anonymkode: ee09b...291

Vil du utdype?

• Liker 3
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Trailer ute nå! 26.juli♡ litt om traileren:

Spoiler

LoVe er fortsatt sammen!

Ellers virker det ganske likt.. den fortsetter visst der filmen sluttet.

Men refererte filmen til slutten av sesong 3? Var jo en gigantisk cliffhanger som jeg føler aldri ble tatt opp igjen. 

Gleder meg!

Anonymkode: 76c1a...449

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at dette var en greie! Åå, nå ble jeg gira! 

Har sett på iZombie i det siste og serien har hatt med mange skuespillere fra Veronica Mars, blant annet leste Kristen Belle en lydbok, han som spiller faren hadde en rolle, Logan har en ganske stor rolle fra sesong 3, og han som spilte Wallace hadde også en rolle. Serien fikk meg til å savne Veronica Mars, så dette var en gledelig nyhet!

Anonymkode: 7483c...c4a

• Liker 2
Skrevet

Hvor går serien? 

Skrevet
1 time siden, Chenet skrev:

Hvor går serien? 

Hulu

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 7b71b...9f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hurra! Hun har til og med den samme veska som hun brukte i tv-serien. Og ser ut som han mexicaneren (unnskyld, men husker ikke navnet) er med, i tillegg til mange flere, den tidligere rektoren også?

Kanskje jeg skal se alle de gamle episodene før 26. juli! 😄

Anonymkode: 72f0e...623

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så egentlig har noen bare gått fullstendig tom for NYE gode ideer. Så de finner ikke på noe bedre, enn å gjennopplive slike gamle ting... 

Anonymkode: f6945...74b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så egentlig har noen bare gått fullstendig tom for NYE gode ideer. Så de finner ikke på noe bedre, enn å gjennopplive slike gamle ting... 

Anonymkode: f6945...74b

Det er ikke grunnen. Grunnen er at fansen har jobbet i flere år med å få serien tilbake. Veronica Mars filmen var et ønske fra fansen og hele filmen var crowdfundet.

Anonymkode: f47b4...1ea

• Liker 3
Skrevet
Spoiler

Hva var cliffhangeren etter siste sesong ? Husker jeg så Veronica Mars hver dag etter skolen 😊,men har visst glemt mye. Ble serien kansellert uten forvarsel for alle de årene siden ?

Skrevet
Akkurat nå, Vinglass skrev:
  Skjul innhold

Hva var cliffhangeren etter siste sesong ? Husker jeg så Veronica Mars hver dag etter skolen 😊,men har visst glemt mye. Ble serien kansellert uten forvarsel for alle de årene siden ?

Dette var cliffhangeren  Jeg mener og huske at det skulle ha blitt en sesong 4 men så ble den kansellert uten forvarsel.

Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Dette var cliffhangeren  Jeg mener og huske at det skulle ha blitt en sesong 4 men så ble den kansellert uten forvarsel.

Takk nå fikk jeg frisket opp i hukommelsen 😊

Gjest Voiceless
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg dette! Jeg gleder meg massivt, og det gir en liten motivasjon i en mørk eksamensperiode. Jeg har nettopp sett serien på nytt igjen, så jeg er megaklar! 

Skrevet
12 minutter siden, Octavie skrev:

Jeg har ikke fått med meg dette! Jeg gleder meg massivt, og det gir en liten motivasjon i en mørk eksamensperiode. Jeg har nettopp sett serien på nytt igjen, så jeg er megaklar! 

Samme her! Gleder meg.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, moro! Gleder meg! 

Anonymkode: 62fe1...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...