AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Møtte en jeg lå med for 2 år siden. Jeg var ekstremt betatt av fyren og det endte med at jeg ble såret siden han kun var ute etter sex. Han forsøte å gjenoppta kontakten flere ganger for å møte meg. Vi fikk snakket litt om dette da vi møttes på en fest. Vi danset og han holdt rundt midjen min. Vi kysset ikke, bare danset. Etter en liten stund ser han nesten syk ut. Han trekker seg unna. Han prøver å danse litt igjen og trekker seg unna. Han ser dårlig ut. Han går for å trekke luft. Jeg spør om alt er greit og han sier at han må ha meg eller kutte ut dansingen. Han sier han har smerter i skrittet og at han er litt unormal. Jeg sa klart fra at det ikke ble noe på han. Vi danset til en halv sang til, så fortet han seg ut og beklaget. Hvorfor skjer dette? Blue balls? Anonymkode: 2d8b3...e2c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte en jeg lå med for 2 år siden. Jeg var ekstremt betatt av fyren og det endte med at jeg ble såret siden han kun var ute etter sex. Han forsøte å gjenoppta kontakten flere ganger for å møte meg. Vi fikk snakket litt om dette da vi møttes på en fest. Vi danset og han holdt rundt midjen min. Vi kysset ikke, bare danset. Etter en liten stund ser han nesten syk ut. Han trekker seg unna. Han prøver å danse litt igjen og trekker seg unna. Han ser dårlig ut. Han går for å trekke luft. Jeg spør om alt er greit og han sier at han må ha meg eller kutte ut dansingen. Han sier han har smerter i skrittet og at han er litt unormal. Jeg sa klart fra at det ikke ble noe på han. Vi danset til en halv sang til, så fortet han seg ut og beklaget. Hvorfor skjer dette? Blue balls? Anonymkode: 2d8b3...e2c Hva er blue balls? Høres ut som han blir styrt nedenfra istedenfor ovenfra. Anonymkode: f17a7...0ba
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 Føler han at du er uopnåelig. Og blir litt såret inni seg. Anonymkode: bee97...12d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 Merkelig type. Anonymkode: 4ef0e...bc2 1
FrankDrebin Skrevet 23. september 2018 #7 Skrevet 23. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er blue balls? Høres ut som han blir styrt nedenfra istedenfor ovenfra. Anonymkode: f17a7...0ba Det er ballespreng på godt norsk.
Mkigjen Skrevet 23. september 2018 #8 Skrevet 23. september 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som han blir styrt nedenfra istedenfor ovenfra. De fleste menn blir det 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #9 Skrevet 23. september 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Møtte en jeg lå med for 2 år siden. Anonymkode: 2d8b3...e2c Sikker på at du ikke lå med en du møtte for 2 år siden? Quote Vi danset og han holdt rundt midjen min. Vi kysset ikke, bare danset. Etter en liten stund ser han nesten syk ut. Han trekker seg unna. Han prøver å danse litt igjen og trekker seg unna. Han ser dårlig ut. Han går for å trekke luft. Jeg spør om alt er greit og han sier at han må ha meg eller kutte ut dansingen. Han sier han har smerter i skrittet og at han er litt unormal. Jeg sa klart fra at det ikke ble noe på han. Vi danset til en halv sang til, så fortet han seg ut og beklaget. Hvorfor skjer dette? Blue balls? Matforgiftning eller han hadde drukket for meget. Anonymkode: e02aa...5c9
Ella Ellefantella Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 På 23.9.2018 den 1.14, AnonymBruker skrev: MdMa Anonymkode: 83f16...bf2 Jeg er litt kunnskapsløs på narko, derfor lurer jeg på hvordan dette kan påvirke. Kan noen forklare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå