Gå til innhold

Sqirting /orgasme eller rett og slett tissing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg er en av de som ikke har pleid å onanere så mye . Så nå har jeg endelig tatt ett skippertak i problemet . I en alder av 35. 

Men , i den hete stunden er jeg avhengi av et stort håndkleet ved siden av meg . Svetten renner , jeg er kåt å der PLUTTSELIG kjenner jeg noe er på gang å jeg tisser rett og slett på meg . Spruten står og renner til alle kanter . Langt kort , det bestemmer jeg selv .Presser jeg litt på kan jeg styre trykket nesten selv .  Fortsetter jeg å ta på meg selv nedentil etterpå , kan jeg styre dette selv til ca 4ganger etter hverandre . Det kommer minst ,  en halv kopp /hel kopp til sammen . 

Lukter ikke så mye urin i grunn . Har lest litt om sqirting, kan ikke få dette til og stemme med det . 

Om jeg går på toalettet før jeg begynner har ikke igrunn så mye å si , spruten kommer. Men i ettertid føles det ut som jeg må på   do og tisse hele tiden . Som om jeg er blitt mega kilen/ små lammet der nede . Svett fra topp til tå . Men ikke utslitt , bare ekstremt over giret liksom . 

Noen her inne som har samme problem ? Hva kan jeg gjøre for å få problemet løst ? 

Anonymkode: 0f88a...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Squirting er vel ikke noe problem, ingenting negativt med det. Og nei man tisser ikke på seg, squirt kommer av stimulering av g punktet og er en egen type væske derfor er den blank og ikke guloransj, og tørker blankt og ikke rødoransj som tiss. 

Anonymkode: 727ae...5cc

• Liker 5
Skrevet

Bare morro det, og langt i fra noe problem Men er squirting så mye veske ? 

Kommer jo såååååå mye 😊

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei 

Jeg er en av de som ikke har pleid å onanere så mye . Så nå har jeg endelig tatt ett skippertak i problemet . I en alder av 35. 

Men , i den hete stunden er jeg avhengi av et stort håndkleet ved siden av meg . Svetten renner , jeg er kåt å der PLUTTSELIG kjenner jeg noe er på gang å jeg tisser rett og slett på meg . Spruten står og renner til alle kanter . Langt kort , det bestemmer jeg selv .Presser jeg litt på kan jeg styre trykket nesten selv .  Fortsetter jeg å ta på meg selv nedentil etterpå , kan jeg styre dette selv til ca 4ganger etter hverandre . Det kommer minst ,  en halv kopp /hel kopp til sammen . 

Lukter ikke så mye urin i grunn . Har lest litt om sqirting, kan ikke få dette til og stemme med det . 

Om jeg går på toalettet før jeg begynner har ikke igrunn så mye å si , spruten kommer. Men i ettertid føles det ut som jeg må på   do og tisse hele tiden . Som om jeg er blitt mega kilen/ små lammet der nede . Svett fra topp til tå . Men ikke utslitt , bare ekstremt over giret liksom . 

Noen her inne som har samme problem ? Hva kan jeg gjøre for å få problemet løst ? 

Det kan vel ikke være et problem,kjære deg ?! Høres jo helt herlig ut at du kan squirte sånn !! ;)

Skrevet

Ingen problem i hele tatt 😃. Bare lurte på om dette i hele tatt var tilfelle var noe sexuelt . Er jo meget opphisset i øyeblikket . 

Uerfaren på dette området , så bare måtte forhøre meg om der virkelig var mulig . ☺️

Tusen takk for svar 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problem i hele tatt 😃. Bare lurte på om dette i hele tatt var tilfelle var noe sexuelt . Er jo meget opphisset i øyeblikket . 

Uerfaren på dette området , så bare måtte forhøre meg om der virkelig var mulig . ☺️

Tusen takk for svar 

Synes du bare skal kose deg og sprute mest mulig jeg :) Enjoy ;)

Skrevet

Etter å ha opplevd hvordan det føles å squirte kunne jeg ikke brydd meg om det så var blod som kom ut.

Anonymkode: 08e26...51a

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Squirting er vel ikke noe problem, ingenting negativt med det. Og nei man tisser ikke på seg, squirt kommer av stimulering av g punktet og er en egen type væske derfor er den blank og ikke guloransj, og tørker blankt og ikke rødoransj som tiss. 

Om du har rødoransje farge på urinen, så må du komme deg til legen. 

Anonymkode: b75c1...fa4

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare morro det, og langt i fra noe problem Men er squirting så mye veske ? 

Kommer jo såååååå mye 😊

Er nok mange som misunner deg. Vi menn liker det i allefall godt. Kos deg heller med egenskapen din😊

Skrevet

Det er kult at man blir så kåt at man blir inkontinent. Tissing er en fin del av sex. 

Anonymkode: a192b...afd

Skrevet

Men hva er det egentlig som kommer ut? Og hvor oppbevares det i kroppen? Vi som ikke squirter, har vi opphopning av dette i kroppen da eller?? 

Anonymkode: f9c4e...669

Skrevet

Skulle ønske jeg også kunne squirte, det ser fantastisk ut :(

Anonymkode: bd0a6...34a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det egentlig som kommer ut? Og hvor oppbevares det i kroppen? Vi som ikke squirter, har vi opphopning av dette i kroppen da eller?? 

Er bevist at squirting er urin. Under forskning kunne en se at blæren fylte seg opp før orgasme, og ble tømt under squirting. Deltakerene hadde da gått på do rett før akten så blæren var tom når de startet. 

Anonymkode: 95d3d...375

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser man på kvinnenes anatomi. Så finnes det ikke en ekstra blære noe sted som kan ta disse mengdene. Det er bare urinblæra. Så det kommer fra urinblæra og det eneste som kan lage noe veske der er nyrene. Som er de som lager urin. 

Menn derimot har en spermblære som sitter i en Y-kobling ned til utinrøret. 

Men at man tisser på seg under sex gjør da ingen ting. Det meste er lov da. 

Skulle ønske jeg som mann fikk det til. Men det for holde at jeg griser meg til der nede med sæd. 

Skrevet

Tusen millioner takk for mange gode svar :) Som uerfaren innen orgasme synes jeg selv det er igrunn ganske kult . Jo eldre jeg blir jo kjekkere blir alt 😍

Skrevet
36 minutter siden, Beatesbeste skrev:

Tusen millioner takk for mange gode svar :)Som uerfaren innen orgasme synes jeg selv det er igrunn ganske kult . Jo eldre jeg blir jo kjekkere blir alt 😍

Er bare å nyte så mye som mulig det! ;)

Skrevet
På 23.9.2018 den 1.49, AnonymBruker skrev:

Oh, da ignorance:fnise:

Anonymkode: 9e359...c0c

Skrevet
På 23.9.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Ser man på kvinnenes anatomi. Så finnes det ikke en ekstra blære noe sted som kan ta disse mengdene. Det er bare urinblæra. Så det kommer fra urinblæra og det eneste som kan lage noe veske der er nyrene. Som er de som lager urin. 

Menn derimot har en spermblære som sitter i en Y-kobling ned til utinrøret. 

Men at man tisser på seg under sex gjør da ingen ting. Det meste er lov da. 

Skulle ønske jeg som mann fikk det til. Men det for holde at jeg griser meg til der nede med sæd. 

Leste om noe forskning på det, der de nøye analyserte væsken som kom ved squirting. Det viste seg som du sier, at urinblæren raskt fylte seg, selv om den var relativt tom på forhånd, og at det hovedsakelig er urin som kommer ut, men det var i tillegg en liten mengde annen væske. Noe som ble produsert i en kjertel. Husker ikke navnet på denne kjertelen, men det var nå et eller annet som ikke befinner seg i «normal» urin. Uansett hva det er: squirting er magisk😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...