Gå til innhold

Vil søke jobb som helsesekretær, men vet ikke om jeg tør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok utdannelsen på voksenopplæring for 4 år siden. Søkte aktivt jobb i en periode, men fikk dessverre ingen av jobbene:( Jeg jobber i dag med noe helt annet, men tenker at det er i helsesektoren jeg ønsker å være. Men greia er at jeg har mistet motet på en måte.... Jeg er sånn at jeg gruer meg til intervjuer, ønsker ikke å bli skuffet nok en gang. Har faktisk angst for å søke og bli skuffet atter en gang. Huff hva skal jeg gjøre? Flere år siden jeg var ferdig m utdanningen....

Anonymkode: 1bdad...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tanke da jeg var jobbsøker i over 2 år og søkte 200 jobber var: «jeg får nå ihvertfall ikke jobben om jeg ikke søker, så har absolutt ingenting å tape på å prøve». 

Vet ikke om disse ordene kan hjelpe deg, men hjalp meg. Fikk jobb etter litt over 2 år som jobbsøker, ordnet seg til slutt :) 

Anonymkode: 6b61e...04d

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok utdannelsen på voksenopplæring for 4 år siden. Søkte aktivt jobb i en periode, men fikk dessverre ingen av jobbene:( Jeg jobber i dag med noe helt annet, men tenker at det er i helsesektoren jeg ønsker å være. Men greia er at jeg har mistet motet på en måte.... Jeg er sånn at jeg gruer meg til intervjuer, ønsker ikke å bli skuffet nok en gang. Har faktisk angst for å søke og bli skuffet atter en gang. Huff hva skal jeg gjøre? Flere år siden jeg var ferdig m utdanningen....

Anonymkode: 1bdad...d0b

Har du autorisasjon som helsesekretær? Uten autorisasjon kan du se langt etter å jobbe som helsesekretær.

Anonymkode: fa8ad...e99

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du autorisasjon som helsesekretær? Uten autorisasjon kan du se langt etter å jobbe som helsesekretær.

Anonymkode: fa8ad...e99

False. Jobbet på sykehus som uautorisert helsesekretær i flere år. Tok ikke blodprøver eller slikt som på legekontor.

Anonymkode: ab1cf...7f6

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

False. Jobbet på sykehus som uautorisert helsesekretær i flere år. Tok ikke blodprøver eller slikt som på legekontor.

Anonymkode: ab1cf...7f6

Du har rett, men jeg tror AB mente at uten autorisasjon så er du begrenset med arbeidsoppgaver, slik som det å ta blodprøver osv. Kjenner selv en gymlærer uten høyere utdanning, men h*n kan ikke utføre alle turer med dem ettersom vedkommende ikke har rett til å utføre oppgavene uten en bachelorgrad i idrettsvitenskap.

Anonymkode: 87593...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...