AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Tok utdannelsen på voksenopplæring for 4 år siden. Søkte aktivt jobb i en periode, men fikk dessverre ingen av jobbene:( Jeg jobber i dag med noe helt annet, men tenker at det er i helsesektoren jeg ønsker å være. Men greia er at jeg har mistet motet på en måte.... Jeg er sånn at jeg gruer meg til intervjuer, ønsker ikke å bli skuffet nok en gang. Har faktisk angst for å søke og bli skuffet atter en gang. Huff hva skal jeg gjøre? Flere år siden jeg var ferdig m utdanningen.... Anonymkode: 1bdad...d0b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 Min tanke da jeg var jobbsøker i over 2 år og søkte 200 jobber var: «jeg får nå ihvertfall ikke jobben om jeg ikke søker, så har absolutt ingenting å tape på å prøve». Vet ikke om disse ordene kan hjelpe deg, men hjalp meg. Fikk jobb etter litt over 2 år som jobbsøker, ordnet seg til slutt Anonymkode: 6b61e...04d 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok utdannelsen på voksenopplæring for 4 år siden. Søkte aktivt jobb i en periode, men fikk dessverre ingen av jobbene:( Jeg jobber i dag med noe helt annet, men tenker at det er i helsesektoren jeg ønsker å være. Men greia er at jeg har mistet motet på en måte.... Jeg er sånn at jeg gruer meg til intervjuer, ønsker ikke å bli skuffet nok en gang. Har faktisk angst for å søke og bli skuffet atter en gang. Huff hva skal jeg gjøre? Flere år siden jeg var ferdig m utdanningen.... Anonymkode: 1bdad...d0b Har du autorisasjon som helsesekretær? Uten autorisasjon kan du se langt etter å jobbe som helsesekretær. Anonymkode: fa8ad...e99 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du autorisasjon som helsesekretær? Uten autorisasjon kan du se langt etter å jobbe som helsesekretær. Anonymkode: fa8ad...e99 False. Jobbet på sykehus som uautorisert helsesekretær i flere år. Tok ikke blodprøver eller slikt som på legekontor. Anonymkode: ab1cf...7f6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: False. Jobbet på sykehus som uautorisert helsesekretær i flere år. Tok ikke blodprøver eller slikt som på legekontor. Anonymkode: ab1cf...7f6 Du har rett, men jeg tror AB mente at uten autorisasjon så er du begrenset med arbeidsoppgaver, slik som det å ta blodprøver osv. Kjenner selv en gymlærer uten høyere utdanning, men h*n kan ikke utføre alle turer med dem ettersom vedkommende ikke har rett til å utføre oppgavene uten en bachelorgrad i idrettsvitenskap. Anonymkode: 87593...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå