Pipaluk Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Jeg må fysisk være et sted for å kunne yte fullt ut. Jeg må enten ha medstudenter eller ha lærer som stiller krav til meg, og hvor det kjennes litt flaut å ikke ha gjort lekser. Hvordan er det med dere? Har dere gode erfaring med å lære ting over nett?
Duckie Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Både og. Jeg lærer best på egenhånd uten så mye dilldall rundt, og synes mange forelesninger ikke passer med min måte å lære på. Synes ofte de bruker mye tid på det grunnleggende som man enkelt kan lese seg til på egenhånd fremfor å bruke tid på å forklare det mer kompliserte. Synes også mange av aktivitetene man skal gjøre i plenum eller i grupper har lite læringsutbytte, sammenlignet med å bruke de samme timene til å lese og undersøke selv. Jeg jobber mye mer fokusert alene, og helst hjemmefra. Men av og til er det greit å ha andre og diskutere med eller få hjelp fra. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 👆 samme her. Anonymkode: 35f5f...825 1
Pipaluk Skrevet 23. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2018 4 timer siden, Duckie skrev: Både og. Jeg lærer best på egenhånd uten så mye dilldall rundt, og synes mange forelesninger ikke passer med min måte å lære på. Synes ofte de bruker mye tid på det grunnleggende som man enkelt kan lese seg til på egenhånd fremfor å bruke tid på å forklare det mer kompliserte. Synes også mange av aktivitetene man skal gjøre i plenum eller i grupper har lite læringsutbytte, sammenlignet med å bruke de samme timene til å lese og undersøke selv. Jeg jobber mye mer fokusert alene, og helst hjemmefra. Men av og til er det greit å ha andre og diskutere med eller få hjelp fra. Setter du av faste tidspunkter for å sette deg ned å jobbe med stoffet?
Duckie Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 5 minutter siden, Pipaluk said: Setter du av faste tidspunkter for å sette deg ned å jobbe med stoffet? Nei ikke bevisst. Jeg har både tatt en del fag som privatist (ingen undervisning) og dropper det meste av ting som skjer på universitetet utenom det obligatoriske, men jeg ser ikke på denne tiden som "fri", det er jo tid jeg skal bruke på skolearbeid. Jobber nok mye med skole sammenlignet med en del andre, men jeg trives med skole og synes fagene i stor grad er interessante. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 Jeg har tatt hele bachelorgraden min på nett, så jeg syns åpenbart ikke det er vanskelig å motivere seg. Siden jeg er glad i struktur satt jeg bare opp min egen timeplan og fulgte den. Anonymkode: 994ec...3ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå