Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "harry" å bestille catering til brylluppsmiddag?

Er det forresten noen som vet hvor varm maten er når den kommer i god tid før middagen og i varmekasser?

Mulig vi begynner i helt gær'n ende her.. Men vi er ute etter å finne ut hvordan vi gjør tingene sånn at vi ser hvor mye penger vi kommer til å bruke. For så å nermere finne ut av dato osv. osv.

Skrevet

Synes ikke det er harry, men husk at det er stor forskjell på catering-firmaer når det gjelder kvalitet osv..ihvertfall i område der jeg bor.

Har dere bestemt lokale? Kunne det vært aktuelt å leie en kokk? (da hadde du sluppet å tenke på om maten holdt seg varm osv..

Skrevet

Dette er firmaet jeg har bestemt meg for:

http://www.dominiques.no/

Mailet med dem først, de virker proffe - interessante menyer, rabatt på store bestillinger, prisen inkluderer kokk (og en medhjelper, etter hva han sa) under selve middagen (2 serveringer).

De kan også skaffe servitører, men det er ikke billig - vil anbefale å prøve venneflokken/yngre slektninger først!

Ellers kan man alltid velge buffet, da slipper man å ha så mye serverings-bry, annet enn til drikke.

Sjekket ut litt forskjellige steder, men for meg var det uaktuellt å bruke et sted som selv stod for catering og bar - du sparer mye penger på å selv stå for drikkevarene dersom du skal ha alkohol og evnt. fri bar.

Skrevet

Vi leier inn catering. De er stort sett alltid brukt i bygda ved alle mulige anledninger. Proffe folk med laaaaang erfaring. Tror det er veldig vanlig med catering når man har bryllupet i et lokale hvor det ikke allerede er restaurant e.l.

Jeg forventer at maten serveres varm. Det er ikke spørsmål om noe annet.

Skrevet

Hvordan kan catering være harry? Hvis man er et sted som ikke har servering og skjenkebevilgning (Hvilket er mye billigere!), så er det vel catering som gjelder. Det er veld e færreste som ordner maten selv.

Når det gjelder varm mat, så tror jeg det varierer mellom steder. Noen leverer varmt (Men hvis det da blir venting eller den leveres litt tidlig, kan den fort bli lunken). Andre legger opp til at man varmer i ovn el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...