Gå til innhold

Tenner noen på å sutte på pupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg leste noe sånt. 

Er det noen som liker å sutte på dame pupp? Enten for det e liker det eller tenner på det? 

Har ikke helt skjønt dette. Kan noen forklare? 

Anonymkode: 3a57a...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min liker det, altså at han slikker/sutter litt under sex. Synes det er deilig

• Liker 1
Skrevet

Pupper er svært feminine kroppsdeler. Menn som tiltrekkes av kvinner, liker de kvinnelige kroppsdelene svært godt. De liker å ta på, kysse, slikke og suge på disse kroppsdelene. Dette er kjent som "heterofil sex".

Skjønner du nå?

Anonymkode: 45b81...054

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil tilføye at det samme gjelder for kvinner som tiltrekkes av kvinner, og at mange menn liker å få puppene sine stimulert bl.a. med munnen. Pupper er en følsom del av kroppen som man kan ha mye kos og nytelse med.

Anonymkode: 45b81...054

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men suger på de slik at det skal føles godt for dama. Hun gjør det samme med meg. Men ikke like ofte. 

Anonymkode: f69ac...3bc

Skrevet

Jeg sutter og slikker min mann på brystene under sex, så synes ikke det er noe rart at menn tenner på det. :)

Anonymkode: b4fc9...1d9

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Var veldig greit å vite. 

Anonymkode: 3a57a...d39

Skrevet

Elsker og leke med kona sine brystknopper og elsker og se hvor tent hun blir av det.

Anonymkode: 0f13a...aaa

Skrevet

Åh, jeg husker puppefetisjisten jeg var til sengs med et par ganger... Det var mildt sagt fantastisk 😍

Anonymkode: 15984...055

• Liker 1
Skrevet

jeg blir tent av bare å se fine pupper på ei jente, 

Anonymkode: 3c218...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...