Gå til innhold

Hvor lenge i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge lar dere hunden deres vente i bilen uten tilsyn?

Anonymkode: 1f165...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i det hele tatt hvis jeg kan unngå det. Det går an å planlegge ting så hunden kan være hjemme om en må noe over lengre tid. 

Anonymkode: 4cdba...98f

• Liker 1
Skrevet

Det skjer et par ganger i året og da er det inn og ut av butikken, dvs 10 min. 

Anonymkode: 56988...1cc

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Hun hater det, så derfor planlegger jeg for å unngå det. 5 minutter ville vært maks 

Anonymkode: c967b...ec8

Skrevet

Mange som har hundene i timesvis i bilen mens de er på stevner. Utstilling,agility,lydighet,kurs ol.

• Liker 1
Skrevet

Er det annerledes om en står parkert enn om bilen kjører fire timer? Hunden må uansett være i bur i fire timer.

• Liker 1
Skrevet

Vår hund roer seg bedre i bur i bilen enn hjemme alene. Så her blir det ett par timer i ny og ne.

Anonymkode: 1f27b...177

• Liker 1
Skrevet

Mine hunder er med overalt så lenge det praktisk lar seg gjøre. Har egnet bil og tilrettelagt for lufting etc. 

Vet ikke hva som menes med "uten tilsyn", men om jeg er på jobb ser jeg jevnlig etter de og de får være med litt inn på kontoret og de får turer. Tenker det er kjedelig for en hund og aldri være med på ting og alltid må være hjemme.

• Liker 2
Skrevet

Maks en time uten tilsyn med vann og åpent vindu. Må han vente lenger får han tilsyn og luftetur. Sjeldent han må vente noe særlig i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...