AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 hei, jeg vet at eksen til dama hadde ganske stor penis, siden vi har snakket og tullet litt om temaet tidligere. Hun var sammen med han i mange år. Jeg har også derfor vært såpass rett frem og spurt om dette er noe hun kanskje kommer til å savne i fremtiden, selv om hun er en slik kvinne som aldri får orgasme under samleie(aldri fått orgasme under samleie, men det er en annen diskusjon). Jeg spurte også om hun var fornøyd med min størrelse, som er omtrent midt på snittet(15-16 lang og 12-13 i omkrets) og da sa hun at det var perfekt størrelse. Kan jeg virkelig stole på dette tror dere? Årsaken at jeg spør, er for det at når hun er veldig våt, så har hun ganske mye å gå på, for å si det slik.Det hadde absolutt ikke skadet om jeg hadde hatt 1-2cm ekstra i omkrets. Derfor vill også min logikk tilsi at det hadde gitt mer stimuli for henne hvis jeg hadde hatt ett par ekstra cm i omkrets!? Eller kanskje hun er en slik kvinne som ikke bryr seg så mye om "inn og ut" sex? Hun har også født to barn, uten at det trenger å bety så mye. Har også fått inntrykk at de aller aller fleste kvinner er kompatible med en penis som er litt tykkere en snittet. Ville tro at 14cm i omkrets er perfekt for de fleste kvinner med normal vagina(ikke veldig trang eller veldig vid). Sorry for lange en ny penis tråd, men håper ikke jeg er helt urimelig som stiller spørsmål til hennes svar. Og i så fall, begrunn gjerne med å svare mine spørsmål som jeg stiller i innlegget 😃 God helg! Anonymkode: 7e247...724
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 Synes du skal prøve å ikke gruble mer på dette, kos dere og ha en god helg! Anonymkode: fe700...349 10
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 Du som starta tråden ONS med etterfødsel vaginaer? Anonymkode: 96246...a97 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hei, jeg vet at eksen til dama hadde ganske stor penis, siden vi har snakket og tullet litt om temaet tidligere. Hun var sammen med han i mange år. Jeg har også derfor vært såpass rett frem og spurt om dette er noe hun kanskje kommer til å savne i fremtiden, selv om hun er en slik kvinne som aldri får orgasme under samleie(aldri fått orgasme under samleie, men det er en annen diskusjon). Jeg spurte også om hun var fornøyd med min størrelse, som er omtrent midt på snittet(15-16 lang og 12-13 i omkrets) og da sa hun at det var perfekt størrelse. Kan jeg virkelig stole på dette tror dere? Årsaken at jeg spør, er for det at når hun er veldig våt, så har hun ganske mye å gå på, for å si det slik.Det hadde absolutt ikke skadet om jeg hadde hatt 1-2cm ekstra i omkrets. Derfor vill også min logikk tilsi at det hadde gitt mer stimuli for henne hvis jeg hadde hatt ett par ekstra cm i omkrets!? Eller kanskje hun er en slik kvinne som ikke bryr seg så mye om "inn og ut" sex? Hun har også født to barn, uten at det trenger å bety så mye. Har også fått inntrykk at de aller aller fleste kvinner er kompatible med en penis som er litt tykkere en snittet. Ville tro at 14cm i omkrets er perfekt for de fleste kvinner med normal vagina(ikke veldig trang eller veldig vid). Sorry for lange en ny penis tråd, men håper ikke jeg er helt urimelig som stiller spørsmål til hennes svar. Og i så fall, begrunn gjerne med å svare mine spørsmål som jeg stiller i innlegget 😃 God helg! Anonymkode: 7e247...724 Hvis hun sier at den er perfekt, så er den perfekt! Det ER ikke sånn at jo større, jo bedre! Jeg skulle faktisk ønske min mann var litt mindre, selv om han ikke har noen kjempestor, fordi det er lettere med røff sex når penis ikke er så stor. Jeg elsker å bli tatt bakfra, og det gikk strålende med eksen siden han var mindre. Jeg merker ikke forskjellen på str på andre måter enn akkurat da. Så slutt å gruble og vær glad! Anonymkode: 64f81...df4 8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du som starta tråden ONS med etterfødsel vaginaer? Anonymkode: 96246...a97 Nope! Anonymkode: 7e247...724
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #6 Skrevet 22. september 2018 Herregud, det eneste usikre menn noensinne kommer til å tro på er at de er for små. Er som damer med spiseforstyrrelse. "Han sa jeg er slank nok, tror dere han egentlig mente at jeg er feit?" Anonymkode: 9e43b...2f9 15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #7 Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun sier at den er perfekt, så er den perfekt! Det ER ikke sånn at jo større, jo bedre! Jeg skulle faktisk ønske min mann var litt mindre, selv om han ikke har noen kjempestor, fordi det er lettere med røff sex når penis ikke er så stor. Jeg elsker å bli tatt bakfra, og det gikk strålende med eksen siden han var mindre. Jeg merker ikke forskjellen på str på andre måter enn akkurat da. Så slutt å gruble og vær glad! Anonymkode: 64f81...df4 oki, hører dere sier det. Men hun vill jo merket 1-2cm ekstra når hun er veldig vår og klar? Leser jo stadig vekk her inne at kvinner blir for våte og merker lite under samleie!? Anonymkode: 7e247...724
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #9 Skrevet 22. september 2018 For å svare seriøst; jeg vet ikke hva hun tenker. Men jeg foretrekker din størrelse, fordi større enn det gir store støtsmerter. Sex er rett og slett smertefullt da, og man kan ikke tas litt hardt. Mulig mannen min synes jeg er like vid som du synes dama di er - men JEG kunne ikke blitt mer fornøyd Har aldri hørt kvinner si noe negativt om den størrelsen du beskriver. Anonymkode: 41e32...535 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #10 Skrevet 22. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: oki, hører dere sier det. Men hun vill jo merket 1-2cm ekstra når hun er veldig vår og klar? Leser jo stadig vekk her inne at kvinner blir for våte og merker lite under samleie!? Anonymkode: 7e247...724 Hvorfor tror du det? Det er jo ikke sånn at hele skjeden eller livmorhalsen er erogen sone. Men ja, jeg merket positiv forskjell på en som hadde størrelse som gjorde at samleie var vanskelig å gjennomføre og mannen min nå ja. Mest fordi det jo ikke gikk an å gjennomføre noen stillinger som normalt uten st den falt ut, all verdens kniping hadde jo ikke hjulpet på det. Anonymkode: 41e32...535 2
s0la Skrevet 22. september 2018 #11 Skrevet 22. september 2018 Stol på det hun sier! Større er ikke alltid bedre. Eksen min var litt større, men det kjennes så og si likt ut i meg. Jeg tror vaginaen min tilpasser seg veldig. Første gangen vi hadde sex kjente jeg jo at noe var annerledes (siden alle peniser er annerledes), men er blitt vant til det og har alltid elsket penisen hans, fra første stund. Nå vet jeg ikke akkurat hvor store noen av dem var, i cm eller omkrets. Regner med det er ca på gjennomsnittet, og kanskje litt over på eksen. Jeg synes nåværende har perfekt størrelse. Det gjør ikke så vondt, han støter ikke i veggen hele tiden og alt er bare... godt. 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #12 Skrevet 22. september 2018 Ja du kan stole sånn nogen lunde på det. Det er en fin og allsidig, samtidig tilfredstillende størrelse så lenge du cet å bruke den. Men hun hadde sikkert ikke klagd om den var en centimeter tykkere:) Anonymkode: 092c9...d43 2
Pseudonym Skrevet 22. september 2018 #13 Skrevet 22. september 2018 Skjeden er ekstremt tøyelig! Jeg får de villeste orgasmene av å bli fingret av to eller tre fingre. Samtidig skal det visstnok være mulig å få ut et barn samme veien. Forstå seg den som kan..(!) (Jeg er 31) Siden jeg tror du er ute etter 100% brutal ærlighet, så kan jeg si at ja, jeg personlig får jeg mer nytelse av en tykkere penis enn en tynnere. Om den er litt kortere enn gjennomsnittet er det utelukkende en fordel. Det er vondt å bli bunnet og jeg føler egentlig ikke så veldig mye dypt inni skjeden likevel. Men jeg mistenker at du fokuserer utelukkende på størrelsen og glemmer å ta hensyn til det typiske tenningsmønsteret til de fleste kvinner. Jeg skal ikke garantere at jeg er representativ for den typiske kvinnen eller at jeg oppfatter den typiske mannen korrekt, men here it goes: Kvinner flest tenner først og fremst på person, personlighet, kjemi og utstråling. Både utseende og penisstørrelse er veldig underordnet så lenge det ikke befinner seg langt utenfor normalen. Så selv om jeg objektivt sett får mer nytelse av en tykkere penis, er jeg overhodet ikke interessert i å motta nytelse fra en tykk penis dersom tenningen ikke er til stede. Og jeg tenner overhodet ikke på penis isolert sett. Det er eieren av penisen jeg tenner på. Der mange menn f.eks kan tenne på bilder av pupper eller fitte, så er jeg fullstendig likegyldig til et bilde av en penis (og ikke send dick-pics til meg!). Jeg har hatt mange sex-partnere. Jeg har faktisk ikke hatt en fysisk attraksjon til alle, men jeg har definitivt hatt en svært sterk psykisk attraksjon til samtlige. Og jeg angrer ikke på noen av de fordi jeg hadde ekstremt lyst på de der og da. Hva forteller det deg? I et forhold ville jeg ha savnet det emosjonelle aspektet 100 ganger mer enn noe som helst seksuelt. Og dette kommer fra en sexfiksert kinkster som er en aktiv del av BDSM-miljøet. 2
Jalp Skrevet 22. september 2018 #14 Skrevet 22. september 2018 Penisen din er som den er og den blir verken større eller mindre av at du grubler over dette. Forhold deg til det hun sier og finn heller ut hvordan du kan bruke hele deg til å bli den beste for henne. Potensialet er kjempestort hvis du greier å løfte blikket vekk fra pikken din. Pikken din er viktig først og fremst for deg mens det er alt du er som er viktigst for partneren din. 7
SlemUlv Skrevet 22. september 2018 #15 Skrevet 22. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: men håper ikke jeg er helt urimelig som stiller spørsmål til hennes svar. Jo du er urimelig som ikke stoler på kjæresten din, og hennes svar. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #16 Skrevet 22. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hei, jeg vet at eksen til dama hadde ganske stor penis, siden vi har snakket og tullet litt om temaet tidligere. Hun var sammen med han i mange år. Jeg har også derfor vært såpass rett frem og spurt om dette er noe hun kanskje kommer til å savne i fremtiden, selv om hun er en slik kvinne som aldri får orgasme under samleie(aldri fått orgasme under samleie, men det er en annen diskusjon). Jeg spurte også om hun var fornøyd med min størrelse, som er omtrent midt på snittet(15-16 lang og 12-13 i omkrets) og da sa hun at det var perfekt størrelse. Kan jeg virkelig stole på dette tror dere? Årsaken at jeg spør, er for det at når hun er veldig våt, så har hun ganske mye å gå på, for å si det slik.Det hadde absolutt ikke skadet om jeg hadde hatt 1-2cm ekstra i omkrets. Derfor vill også min logikk tilsi at det hadde gitt mer stimuli for henne hvis jeg hadde hatt ett par ekstra cm i omkrets!? Eller kanskje hun er en slik kvinne som ikke bryr seg så mye om "inn og ut" sex? Hun har også født to barn, uten at det trenger å bety så mye. Har også fått inntrykk at de aller aller fleste kvinner er kompatible med en penis som er litt tykkere en snittet. Ville tro at 14cm i omkrets er perfekt for de fleste kvinner med normal vagina(ikke veldig trang eller veldig vid). Sorry for lange en ny penis tråd, men håper ikke jeg er helt urimelig som stiller spørsmål til hennes svar. Og i så fall, begrunn gjerne med å svare mine spørsmål som jeg stiller i innlegget 😃 God helg! Anonymkode: 7e247...724 Jadda, her skinner dine holdninger igjennom, for å si det slik. Men fra spøk til alvor. Nei, du kan ikke stole på at hun virkelig mener du har en perfekt størrelse for henne. Det har du jo ikke, med utg.pkt i din beskrivelse. Sannsynligvis fantaserer hun om eksen, kanskje har han på si (siden du ikke duger i senga, men som en kjedelig, traust partner (eller?)) og mest sannsynlig vil gå tilbake til ham når sjansen byr seg. Forhåpentligvis. Anonymkode: cc542...b9a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #17 Skrevet 22. september 2018 Selvfølgelig er det bare noe hun sier for å være snill... Hun er vel ikke sammen med deg for sexen, men mer fordi det er mer praktisk enn å være alene med barn (økonomisk osv.) Jeg antar at det ikke er dine barn... Anonymkode: bded4...9fb
Mystic woman Skrevet 22. september 2018 #18 Skrevet 22. september 2018 (endret) Penisen din er god som gull, TS, til og med kanskje i lengste laget. Jeg har også født flere barn. Den ville vært akkurat passe for min del, ikke for at jeg noensinne har målt mine partneres penis, men har da øyemål. Endret 22. september 2018 av Mystic woman 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #19 Skrevet 22. september 2018 Jesus. Hun er et menneske med en vagina og ikke et lekt rør som må tettes. Anonymkode: 55f2a...59b 6
HalldirV2 Skrevet 22. september 2018 #20 Skrevet 22. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hei, jeg vet at eksen til dama hadde ganske stor penis, siden vi har snakket og tullet litt om temaet tidligere. Hun var sammen med han i mange år. Jeg har også derfor vært såpass rett frem og spurt om dette er noe hun kanskje kommer til å savne i fremtiden, selv om hun er en slik kvinne som aldri får orgasme under samleie(aldri fått orgasme under samleie, men det er en annen diskusjon). Jeg spurte også om hun var fornøyd med min størrelse, som er omtrent midt på snittet(15-16 lang og 12-13 i omkrets) og da sa hun at det var perfekt størrelse. Kan jeg virkelig stole på dette tror dere? Årsaken at jeg spør, er for det at når hun er veldig våt, så har hun ganske mye å gå på, for å si det slik.Det hadde absolutt ikke skadet om jeg hadde hatt 1-2cm ekstra i omkrets. Derfor vill også min logikk tilsi at det hadde gitt mer stimuli for henne hvis jeg hadde hatt ett par ekstra cm i omkrets!? Eller kanskje hun er en slik kvinne som ikke bryr seg så mye om "inn og ut" sex? Hun har også født to barn, uten at det trenger å bety så mye. Har også fått inntrykk at de aller aller fleste kvinner er kompatible med en penis som er litt tykkere en snittet. Ville tro at 14cm i omkrets er perfekt for de fleste kvinner med normal vagina(ikke veldig trang eller veldig vid). Sorry for lange en ny penis tråd, men håper ikke jeg er helt urimelig som stiller spørsmål til hennes svar. Og i så fall, begrunn gjerne med å svare mine spørsmål som jeg stiller i innlegget 😃 God helg! Anonymkode: 7e247...724 Av alle ting å bekymre seg for i denne bedritne verdenen, så sitter du altså å grubler over en rimelig normal penis. Snakk om bortkastet hjernekapasitet. Jeg er faen meg glad Einstein, Voltaire, Sokrates m.fler ikke hadde samme latterlige komplekser. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå